Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har oppdaget, med Pampers Active Fit nr3, at de stinker av kjemiske stoffer, skikkelig skarp, "skummel" lukt!

Lukter de andre likedan? Tror de heter New baby eller noe sånt. Noen som har oppdaga det eller har de og kan gå og sjekke? Vet ikke om det er tilfeldig, men snuppa har fått skikkelig rød og irritert rumpe med disse her... Tror det blir Libero igjen.

Videoannonse
Annonse
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Startet på Pampers når vi nådde nr 4 jeg, lukter hvertfall ikke av de. Er mye bedre enn Libro i forhold til oppsugingsevne. Gutten vår tisset seg ut hver natt med Libro, uansett hvilke av de truse eller med tape vi prøvde, Pampers Active Fit holder han tørr natta gjennom.

Men hadde det luktet av kjemiske stoffer, ville jeg klaget til butikken, eller direkte til Pampers, for det er jo ikke riktig!

Skrevet

Hei! Jeg synes det lukter kjemisk av Pampers nr 2, og bruker derfor kun Libero!

Skrevet

Jeg har også merket en litt stram lukt av bleiene, riktignok bare hvis jeg lukter helt inntil bleien, det STINKER ikke, liksom...

Min baby har ennå til gode å bli sår på rumpa og jeg liker fortsatt Pampers best, da den ikke er så stiv som libero, samt at den er litt romsligere i størrelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...