miepia30 Skrevet 24. august 2011 #1 Skrevet 24. august 2011 Først er det nå fødeavdelingen på tv4fakta Så kommer nyfødt intensiven på samme kanal Deretter fødeavdelingen på TVNorge Jippi! Jeg sitter som spikret
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 24. august 2011 #5 Skrevet 24. august 2011 Jag ser varje vecka, men blir bara så provoserad över att de får så hög dos av epidural.. Hade jag varit första gångs och trott att det var så det var - hade jag blivit väldigt skuffa i födsel!! :0)
miepia30 Skrevet 24. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2011 Ja de blir godt bedøvd! De ser jo helt upåvirket ut.
knerten09+ knerteline11 Skrevet 24. august 2011 #7 Skrevet 24. august 2011 Oi ja her var det epiduralpushing på høyt nivå. Vil du ikke så skal du, ellers er du nesten litt rar. Det virker som legene har som mål å gjøre alle fødslene tilnærmet smertefrie. Og virker jo som de er bedøvet også under pressing i og med at de får beskjed om at alt de kommer til å kjenne er at det presser litt når ungen skal ut. Litt annerledes den amerikanske versjonen ja. Har bare sett den britiske før og svenske jordmødrene som gikk for et par år siden.
*Zena* Skrevet 24. august 2011 #8 Skrevet 24. august 2011 Er det mulig...de er jo totalt upåvirket av veene virker det som! Også regulerer de mengden epidural selv??! Jøye meg...Er vel bare et fåtall som føder uten smertestillende der tenker jeg!
miepia30 Skrevet 24. august 2011 Forfatter #9 Skrevet 24. august 2011 Jeg har sett alt! Likte svensk og britisk mye bedre. Ikke et snev av naturlig fødsel på den amerikanske. Og jeg er jo forkjemper av mest mulig naturlig fødsel da.
*Zena* Skrevet 24. august 2011 #10 Skrevet 24. august 2011 ....også står hele slekta og ser på når ungen kommer ut...hehe,-hver sin lyst sier jeg!!! De virker jo helt nedsløvet. Nei, takke seg til naturlig fødsel sålangt det lar seg gjøre )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå