Tasselur Skrevet 24. august 2011 #1 Skrevet 24. august 2011 Lillebror og 3. mann ble født natt til mandag, og nå er vi i mål for siste gang! Etter to tidligere fødsler hadde jeg gruet meg endel, men dette endte opp med å bli drømmefødselen! Alt gikk fint og i passe tempo, rakk å få epidural og var "med" hele veien. Tassen var i topp form etterpå også, alt gikk på skinner. Så glad for at jeg endelig kan kalle en fødsel for en fantastisk opplevelse, for det var det! : ) Lillebror er frisk og rask, og melka strømmer på. Nå skal vi kose oss alle 5 og nyte denne siste spebarnstiden. Lykke til til alle dere som skal i ilden. : )
Dizzie_mortil3 Skrevet 24. august 2011 #2 Skrevet 24. august 2011 Gratulerer så mye! Kos deg med lillebror og 3.mann, vi venter det samme om 11 dager.Håper fødselen blir en like god opplevelse som din!
Gloria ** Skrevet 24. august 2011 #8 Skrevet 24. august 2011 Så godt å høre! Gratulerer så masse - kos dere!
Tasselur Skrevet 25. august 2011 Forfatter #9 Skrevet 25. august 2011 Tusen takk skal dere ha for gratulasjoner alle sammen! Vi nyter dagene med lillebror, er utrolig koselig med en nyfødt baby i huset igjen. : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå