Gå til innhold

Venner ned Barn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 34 år gammel og har enda ikke fått barn.Sliter veldig med ufrivillig barnløshet.Venninnene mine har alle barn,og ser ikke ut til å ha noen forståelse for min situasjon.Jeg er åpen og ærlig om alt,men får minimalt med støtte fra dem.Begynner å bli dårlig med kontakt og de har lett for å ekskludere meg.Hvordan er det med dere andre barnløse,føler dere det på samme måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*med*

Skrevet

Det gjør meg vondt å høre at du har slike venner, og at du sliter med å bli gravid.

Selv er jeg en som har ekstremt lett for å bli gravid, og jeg husker spesielt da jeg ble gravid med nr 2. Hadde da et vennepar som hadde vært igjennom flere prøverørforsøk uten at det lyktes for dem.

Jeg grua meg sinnsykt for å fortelle det, følte det var så urettferdig.Gleden var stor da jeg fikk høre at de hadde lykkes og at hun lå 2 uker bak meg. Sorgen var stor da det gikk galt med henne et par uker etterpå.

Hele det svangerskapet tenkte jeg på henne, og hadde store problemer med å glede meg over ting og tang når hun var tilstedet. Prøvde å dysse det ned, men kunne ikke akkurat holde magen inn heller...

Heldigvis ble hun gravid igjen på siste prøverør og endte opp med å ligge 4 mnd bak i stedet for 2 uker.

Jeg håper det snart klaffer og sender alt babystøv jeg har -over til deg.

Fristende til å be deg finne deg andre venner, men det er ikke lett...

Har selv venner som ikke akkurat er støttende, så jeg vet hvordan det er..

Lykke til, måtte spiren snart sitte hos deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...