Gå til innhold

Hadet bra slimpropp! Hei, hei forventniger?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slimproppen gikk definitivt i går. Til og med med litt blod i og senere kom en bitteliten klump med en microskopisk blodprikk i.  Kynnerne fortsatte som normalt utover kvelden men presset godt nedover. Stakk noe voldsomt i musen en periode også noe jeg ikke har kjent den siste uken. Plutselig begynte jeg å håpe at noe er på gang. Jeg som heller har følt at svangerskapet har gått alt for fort. 

Tusslet etterhvert i seng og sov som en stein. Var oppe en gang i natt og kjente jeg var litt støl i ryggen men ikke noe mer. Kl 05 våknet jeg av at storesøster gren i sengen sin så hun kom inn til oss. Hadde da relativt regelmessige kynnere som tok godt i ryggen den timen vi ble liggende. Fortsatte sånn utover morgenen, så jeg pusslet nå på med det vanlige og leverte storesøster i bhg. 

Gikk meg en times tur etter frokost- fortsatt med sammentrekninger som begynte å bli litt bra, følte jeg så ut som jeg hadde gjort i buksen der jeg gikk noen ganger. Men så sovnet jeg på sofaen igjen når jeg kom hjem. Sov en hel time faktisk. Og når jeg våknet igjen kjente jeg ikke noe til noe. Gikk en hel uke med maserier før storesøster kom så tenkte vel bare noe sånt som "dette skal bli festlig". 

Satte i gang med en sårt trengt gulvvask og da begynte det på ann igjen. Og holder på enda. 3-7 minutter mellom og varer vel 1 min + nå men vet ikke helt hva jeg skal tro. Fikk aldri helt regelmessige rier med storesøster.  Var 2-5 min i mellom når vi dro inn da. Trodde ikke det var fødsel på gang da men hadde 8 cm åpning når vi kom inn. 

Kjenner jeg er litt redd for at ting skal skje fort denne gangen og jeg ikke skal ta det alvorlig tidlig nok om dere skjønner. Kjenner takene har endret seg siden tidligere i dag men akkurat som jeg føler ting ikke er så vondt som "det skal gjøre". Håper og vil jo tro at ting kanske er litt i gang men vet liksom ikke. 5 dager igjen til termin forresten. 

*sukk* ble langt dette her..

Masse tanker på en gang :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende. Kan jo godt være noe på gang i og med at du hadde 8 cm med forrige uten å tro det var i gang! Det var mye!

Skrevet

Åh så spännande - massa lycka till! :0)

Skrevet

Takk takk. Tror faktisk det er fødsel på gang.

Er nå i underkant av 4 min mellom de og varer i nesten 1,5.

Tenkte å søke opp nr til føden nå og ta en telefon.

Men anker litt på det og.. Er ikke akkurat som jeg er døden nær heller ;)

Skrevet

Jeg ville ringt føden.. lykke til :D

Skrevet

Høres definitivt ut som fødel er på gang spør du meg :) Ring føden!

God fødsel ** La oss høre hvordan det går!

Skrevet

Det ble fødsel på meg :)

Kort og intenst! Ligger med en nydelig liten jente i armene nå!

Forteller mer siden!

Skrevet

Se der ja! Gratulerer så mye! Kos dere masse

Skrevet

Åh så digg!!! Grattis!!! ;0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...