Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå i uke 8, og trodde virkelig at formen hadde blitt bedre da i uke 7 så var formen kjempe bra; men ifa fredag av så har formen snudde seg helt.....er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ DÅRLIG at jeg snart tror jeg tar kontakt med legevakta. Er blitt så tynn at jeg er helt ugjenkjenelig uff...er sliten, kvalm klarer nesten ikke å holde meg oppe...GUD flere som slitter????

Håper mange har det bra <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter ikke i samme forstand som deg. Er i 11. uke nå. Blir kvalm dersom jeg ikke spiser jevnlig, og dersom jeg kaver meg opp -typisk om morgningen før jeg får sjanse til å spise; unger som skal ut dørene og jeg som skal komme tidsnok på jobb.

Har hendt at jeg har måttet stoppe på veien til jobb og ta meg en pause pga kvalmen.

Min verste plage er den enorme trøttheten som ikke lar seg så godt komibere med full jobb, barn, aktiviteter, lekser, bursdager og husarbeid... Men det får heller bare være rot og kaos hjemme en periode nå.. Det går (forhåpentligvis) snart over...

"God bedring" om man kan si det til en gravid...

Skrevet

Jeg har vært plaget av skikkelig intens kvalme og murringer i magen og verking i ryggen.

Nå om dagen har jeg kun litt ømme pupper! Thats it! Er rett å slett litt bekymret siden alle symptomene plutselig har blitt borte. er bare 9 uker så skulle tro symptomene fortsatt var der men..

Eneste er at jeg er småkvalm til tider (de to siste dagene har jeg fått intense kvalmebølger uansett hva jeg spiser, men er usikker på om det er pga graviditeten), småmurringer i magen til tider, og litt ømme pupper.

Skrevet

Hei

Har vært i veldig god form, og lurer nesten på om jeg virkelig er gravid, for sistgang var det helt forrjæ.... og gå gravid. Eneste problemet er -som jeg sa i en annen tråd- at jeg er sulten, kvalm hvis jeg ikke får spist, men skrubbsulten kort tid etter jeg har spist.. Håper virkelig at det fortsetter slik og at d ikke blir kvalme å trøtthet senere.. Trøtt vil jeg vel bli men.. Bedre enn å ikke gå med den forferdelige kvalmen ihvertfall!

Lykke til til alle, og god bedring- en ting er sikkert-> det går over :D

Skrevet

Det var i uke 7 eller 8 at formen min var aller værst. Da snudde alt seg fra å være bra til å kaste opp og kaste opp. Alt ville ut! Men medd god innsats fra min kjære, så klarte jeg alltid å holde på noe mat i løpet av dagen. Da gjerne litt på kvelden. (Slik at vi unngikk dehydrering).

Er i uke 12 nå (etter beregningen her inne. 11 + 4 etter legens beregning), og det har blitt noe bedre! Nå kaster jeg opp magesyre på morgenen fordi jeg er så sulten og kvalm, også er jeg er relativt god form på dagen (ved mindre jeg sliter meg ut), men på kvelden når jeg blir trøtt (i ni tiden!) er kvalmen ganske intens igjen. Jeg er sykemeldt, og hadde nok ikke klart å jobbe ennå selv om formen er bedre. En liten gåtur til postkassa, hvor jeg må opp noen trappetrinn, kan være nok til at det svimler for meg og jeg blir kvalm.

Jeg foreslår at du kontakter legen, ganske fort. Det høres ut som du trenger hjelp!

Jeg bruker Afipran nå, det hjelper noe!

Ønsker deg lykke til, HMC!

Skrevet

Og DER var symptomene mine tilbake! :)

Masse murringer i mage og verking i rygg i går og idag! Hurra!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...