mornr2 Skrevet 24. august 2011 #1 Skrevet 24. august 2011 Alt er vondt, tungt og slitsomt! Til og med å hvile! Fingrene funker ikke lenger og er vonde! Jeg tisser hele tiden, og har gjort det annenhver time i snart 2 mnd både natt og dag! Lavt stoffskifte, høyt blodtrykk, halsbrann, forstoppelse, Osv osv osv hyyyl!!! Huff da... Beklager dette, men jeg har såå mye innelagret frustrasjon.. Lyst til å grine hele tida, men er istedet sur og irritabel mot de rundt meg.. Sånn nå skal jeg tie stille... :-)
Pogoled Skrevet 24. august 2011 #2 Skrevet 24. august 2011 Hehe, det er lov å syte og det hjelper å få det ut:)
mornr2 Skrevet 24. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2011 Ja, takk for det! Godt å få "hyle" det ut litt også !
Tre rosa kalver Skrevet 24. august 2011 #4 Skrevet 24. august 2011 Enig jeg også! Hvor lang tid har du til termin? 3 uker her...
mornr2 Skrevet 24. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2011 Synd å høre at dere også har det slik, men samtidig godt og vite at jeg ikke er helt alene om dette! ;-) jeg har termin om 3 uker jeg også... Men jeg prøver å fortelle vår lille prinsesse at hun er velkommen når som helst nå... Så får vi se da, om hun hører på sine mors bønner?! ;-)
Cruella De Vil Skrevet 24. august 2011 #7 Skrevet 24. august 2011 Hehe, syt i vei! Dette er nok det beste stedet du kan få utløp for frustrasjonene akkurat nå, siden vi er mange i samme båt. Håper du ikke har for lenge igjen, da, så du blir kvitt plagene snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå