Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Madolyn
Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan få tak i billige halstørkler (sånne små siklesmekker) til baby? :) Prøvde meg på ebay men finner bare smekker; syns sånne halstørkler som er spisse foran og med knapp bak ser mye kulere ut :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Vet at Name It har en del slike siklesmekker. Prisen vet jeg imidlertid ikke, da jeg har fått de jeg har derfra.

Ellers har jeg kjøpt noen fra to forskjellige sybloggere, men dette er nok noe dyrere enn å kjøpe masseproduserte fra butikken. Evnt. kanskje du kjenner noen som kan sy til deg?

Skrevet

Kjøpte på H&M i dag :) Billig penge for de der, her kostet de 30 kr pr stk.

Skrevet

Har knerten din begynt å sikle mye også Madolyn? Min har begynt å sikle så mye nå de siste ukene! Vurdere å kjøpe sånne tørkler selv!

Skrevet

Jeg syr slike..tar 50 kr stk, og da er det fleecefor bak..

Du kan se på vmaditforyou.blogspot.com

Silkesmekkene ligger under juli innlegget

Skrevet

tror babyshop fortsatt har de til 3 for 99,- :)

Skrevet

Jeg liker veldig godt name it sine for de har fleece under slik at det holder tett og babyen blir ikke fuktig under. Koster 39kr tror jeg.

Skrevet

Name it, Lindex, h&m har hvertfall :)

Gjest Madolyn
Skrevet

Shakey: ja, han har egentlig sikla mye helt siden uke 10-11 når han oppdaget hendene sine, men de siste ukene nå hvor tennene har begynt å sprenge og trenge gjennom tannkjøttet, så sikler han så mye at bodyene blir klissvåte i halsen stakkars! Også er jo slike halstørkler veldig kule syns jeg! Hehe

Skrevet

Har nå nr 2 som sikler som bare juling. Har prøvd smekker fra alle verdens butikker (litt overdrevet :-)), og min erfaring er at hvis du har en som sikler masse, holder det ikke med fleece på baksiden. Bør helst fra plast, ellers blir bodyen våt på et par minutter. Har kjøpt mange på princess, de er jo ikke så stilige som feks de på name it men de gjør nytten. Så det er alternativet jeg har funnet så lenge han sikler som han gjør for tiden. Er det bare litt, så holder de andre som fins på de fleste butikker som selger barnetøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...