Gå til innhold

SIMO KOMBI.. med vendbart understell eller ikke??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har standard understell på vogna mi. Er ikke problem å ta av sportsdelen å snu den hvis man vil at ungen skal sitte ifra deg (baggen sitter i sportsdelen om du kjøper kombi)

Barnet mitt er 1 år nå og jegforetrekker å ha han mot meg når vi går tur. Hvis du vil snu vogna for å ungå sol i ansiktet når du går tur, tror jeg det er bedre med en paraply eller solskjerm som dekker fror solen..

Har Simo med vendbart HÅNDTAK, om det er det du mener... Ble ikke brukt så mye... Følte at jeg "trakket" borti kalesjen når jeg snudde håndtaket... Følte den ikke var like stødig heller!! Det var 2005 utgaven..

Kurven under var av stål, med stoffkanter på tre sider, sånn at du kunne ha nokså mye under, uten at det ramlet av!!

Har hat 3 vogner med vendbart. Har ein turplass som er siksak vei og da er den god og ha. Ser noen skriver at det er problem med dei men det har ikkje jeg opplevd.

Har kjøpt Simo kombi igjen med masse utstyr til 9500 kr.

Aner ikke om det er simo kombi jeg har, men min simo har en bag og en sittedel. Altså man kan ikke ha mykbag på liggedelen. Kan jo selvfølgelig, men da ville barnet lugget forovervendt.

Trodde det skulle være mulig å flytte sittedelen slik at den er bakovervendt, men det var tydeligvis ikke mulig. Kalesjen er gigantisk og jeg har absolutt ingen oversikt over ettåringen når hun sitter i vogna. Heldigvis har jeg ikke kjøpt vogna, bare lånt. Har en mye bedre brio vogn hjemme.

Jeg har hatt beggedeler. Jeg går mye tur, og bor et sted det blåser mye. Så å kjapt kunne vende kjøreretningen når sola skinner inn på barnet (eller mot vinden) synes jeg har vært gull verdt. Ble kanske gåen av å måtte dra vogna bak meg den gangen jeg ikke kunne vende håndtaket (parasoll funker ikke som solskjeming i vind).

Ja, baggen kan snus, men det er jo ikke noe man gjør mens man er ute å går. Med den første snudde jeg baggen da barnet brukte sportsdelen og begynte å bli mer nysgjerrig. Men savnet å kunne kjapt snu henne mot meg mens vi trillet hvis vi f.eks hadde en god samtale.

Har ikke hatt noe problemer med mitt vendbare håndtak, jeg har 2007-modell. Hadde valgt det samme igjen.

Annonse

Da ble det standard understell :)

Kan jo bare snu sittedelen om det skulle trenges+at vendbart understell var noe større (hadde ikke gått inni bilen)

Gleder meg til å ta den i bruk om kort tid!

Takk for tips jenter ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...