Gå til innhold

Klipper alle pannelugg på jentene sine?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JEg klipte lugg i begynnelsen når hun var så liten. er så slitsomt med hår i øynene og jenta mi var ikke serlig glad i hårspenner på den tiden. hun rev dem like fort ut igjen. men nå har hun lang pannelugg, nesten jamlengde på hele håret. hun er 3 år nå. men er avhengig av å sette opp luggen da, så den ikke faller i øynene.

6-åring her har ikke pannelugg. Hun gikk heller en periode med hår i øynene(nektet å ha på spenner). Personlig liker jeg ikke lugg så ville ikke at barnet mitt skulle ha det heller. Bare stress med dne klippingen hele tiden også.

Annonse

Skal du spare ut luggen må du passe på at den ikke henger i øynene til jenta da. det er forstyrrende på synet for henne og kan utvikle seg uheldig.

synes rett tung lugg er kult på damer jeg =) så det er slettes ikke stygt. og på barn er det veldig søtt og praktisk!

Nei, jeg har ikke gjort det på mi jente. Hun er så fin med alt i samme lengde. Det er jo forskjell på barn, noen passer det noen ikke. Mannen min kan heller ikke fordra pannelugg, så tror nok ikke jeg hadde fått lov uannsett;P

Jeg skjønner ikke foreldre som setter fint fremfor praktisk når det gjelder barns hårfrisyre. Jeg er glad jeg ikke er så forfengelig at datteren min ikke kan ha kort og praktisk hår som ikke kommer i ansiktet hennes når hun leker.

Jeg er glad for at min to åring med langt hår uten pannelug ikke river ut strikkene jeg setter i hver morgen, så hun ser ut som ei jente, syntes det ser litt rart ut jeg da, disse småjentene med kort hår!

=)

Min har alltid latt spennene være ifred, derfor har hun nå langt hår med lang lugg som holder seg i hestehalen hele dagen.

Hadde spennen falt ut, eller hun fiklet på de da håret vokste seg lang hadde jeg klipt lugg.

De burde iallefall gjøre det!! Hihi, .. mener ikke helt det da, MEN...

Det er irriterende for barnet når håret henger ned i mat og malig , -og gris blir det... Dersom de nekter å ha strikk hårklemmer = PANNELUGG!!

Tok med hårstrikk barnehagen og puttet fast på noen småjenter.. og de hadde det faktisk på seg!! Så om det var foreldrene som ikke gadd, eller ungen nektet hjemme er ikke godt å si, ...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...