nalina Skrevet 25. august 2011 #26 Skrevet 25. august 2011 noen dager er man mer i form enn andre har jeg merka:)) idag har jeg gått sammen med gutten til skolen. gikk nedom butikken og handlet med meg to poser.. lang tur opp bakken med de på slep men... etter en 5minutters i sofaen så var det litt støv som trengte å se et annet liv... men det er nok det jeg orker idag.. vaskemaskinen og oppvaskmaskinen står nå på og jeg må samle krefter til gåturen for å hente lillemann på skolen om litt.. med 20kilo ekstra på kroppen og en mage som konstant er i veien er ikke alt bestandig så lett:))
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 25. august 2011 Forfatter #27 Skrevet 25. august 2011 miepia30 - kan inte du skicka dina kollegor till mig också? :0)
jobber med saken har klart det Skrevet 25. august 2011 #28 Skrevet 25. august 2011 Mange gode ideer her:) Ser det for meg at alle står på fire mens de utfører ulike aktiviteter:) Huset er forøvring nesten like skikkent og rotete.. Miepia30: har dere noen studenter som trenger øving?? hehe
jobber med saken har klart det Skrevet 25. august 2011 #29 Skrevet 25. august 2011 Juhu:) da har jeg masse vonde kynnere:) kan jo håpe at det utvikler seg til noe mer:) Noe bra må de jo gjøre:)
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 25. august 2011 Forfatter #30 Skrevet 25. august 2011 Spännande!! Massa lycka till!! ;0)
Pogoled Skrevet 25. august 2011 #31 Skrevet 25. august 2011 Føler meg som en sutrende drittunge... men jeg vil OG kjenne noe skikkelig snart... *sur*
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 25. august 2011 Forfatter #32 Skrevet 25. august 2011 Vi har våra dagar! Klaga iväg - det hjälper!! (lite i alla fall :0)
jobber med saken har klart det Skrevet 25. august 2011 #33 Skrevet 25. august 2011 Det er sånn passe kjedelig å tro at noe er på gang, for å så bli lurt... Ene natten var jeg helt sikker på at noe var på gang... rett før jeg vekket mannen... så gav det seg...
Pogoled Skrevet 25. august 2011 #34 Skrevet 25. august 2011 Ja, det er skikkelig frustrerende å kjenne noe, og plutselig er det borte igjen.. Har kjent noe flere ganger, men plutselig stopper det! Det er kjedelig med en dag på overtid...
knerten09+ knerteline11 Skrevet 25. august 2011 #35 Skrevet 25. august 2011 Var på en liten shoppingtur idag og ble så slått ut av den at jeg hadde ikke energi igjen til å prøve husvasktaktikken. Så satser på hvile på sofa taktikken idag og. Evt kanskje en times tråkking på kjøpesenteret gav noe effekt. Jeg vil ha ho ut nå!!! Kanskje prøve husvasktaktikken i morra da om ikke noe skjer før, hehe. I morra er termin, så da er jeg iaf veldig klar.
Prinsen og mamma`n :) Skrevet 26. august 2011 #36 Skrevet 26. august 2011 I går kveld kom min samboer opp med den lure ideen om å spille badminton.. jaja, tenkte jeg, hvorfor ikke.. Vi spilte i ca 20 minutter, eller spilte å spilte, vi prøvde i hvertfall Det var faktisk litt morsomt å gjøre noe som vi ikke har gjort på lenge sammen, og det resulterte i flere timer med ganske sterke kynnere, så i går var jeg rimelig opptimistisk... men så sitter jeg her i dag da, leter og kjenner etter tegn på at fødselen skal være igang, men de tegnene er visst laaaaaaaaaaaangt unna....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå