Gå til innhold

vasker hus för harda livet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen dager er man mer i form enn andre har jeg merka:))

idag har jeg gått sammen med gutten til skolen. gikk nedom butikken og handlet med meg to poser.. lang tur opp bakken med de på slep men... etter en 5minutters i sofaen så var det litt støv som trengte å se et annet liv... men det er nok det jeg orker idag.. vaskemaskinen og oppvaskmaskinen står nå på og jeg må samle krefter til gåturen for å hente lillemann på skolen om litt..

med 20kilo ekstra på kroppen og en mage som konstant er i veien er ikke alt bestandig så lett:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

miepia30 - kan inte du skicka dina kollegor till mig också? :0)

Skrevet

Mange gode ideer her:) Ser det for meg at alle står på fire mens de utfører ulike aktiviteter:)

Huset er forøvring nesten like skikkent og rotete..

Miepia30: har dere noen studenter som trenger øving?? hehe

Skrevet

Juhu:) da har jeg masse vonde kynnere:) kan jo håpe at det utvikler seg til noe mer:) Noe bra må de jo gjøre:)

Skrevet

Spännande!! Massa lycka till!! ;0)

Skrevet

Føler meg som en sutrende drittunge... men jeg vil OG kjenne noe skikkelig snart... *sur*

Skrevet

Vi har våra dagar! Klaga iväg - det hjälper!! (lite i alla fall :0)

Skrevet

Det er sånn passe kjedelig å tro at noe er på gang, for å så bli lurt...

Ene natten var jeg helt sikker på at noe var på gang... rett før jeg vekket mannen... så gav det seg...

Skrevet

Ja, det er skikkelig frustrerende å kjenne noe, og plutselig er det borte igjen.. Har kjent noe flere ganger, men plutselig stopper det! Det er kjedelig med en dag på overtid...

Skrevet

Var på en liten shoppingtur idag og ble så slått ut av den at jeg hadde ikke energi igjen til å prøve husvasktaktikken. Så satser på hvile på sofa taktikken idag og. Evt kanskje en times tråkking på kjøpesenteret gav noe effekt. Jeg vil ha ho ut nå!!!

Kanskje prøve husvasktaktikken i morra da om ikke noe skjer før, hehe.

I morra er termin, så da er jeg iaf veldig klar.

Skrevet

I går kveld kom min samboer opp med den lure ideen om å spille badminton.. jaja, tenkte jeg, hvorfor ikke.. Vi spilte i ca 20 minutter, eller spilte å spilte, vi prøvde i hvertfall ;) Det var faktisk litt morsomt å gjøre noe som vi ikke har gjort på lenge sammen, og det resulterte i flere timer med ganske sterke kynnere, så i går var jeg rimelig opptimistisk... men så sitter jeg her i dag da, leter og kjenner etter tegn på at fødselen skal være igang, men de tegnene er visst laaaaaaaaaaaangt unna....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...