Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 24. august 2011 #1 Skrevet 24. august 2011 ..i hopp om att det kanske sker något. Kan tryggt säga att det går inte fort. Torka litt, sitta litt...haha.. Får i alla fall rent hus! ;0)
Lillegull2011 Skrevet 24. august 2011 #2 Skrevet 24. august 2011 Flink du er som klarer å vaske huset! Her går d i modningsakupunktur for å lokke prinsen ut. Klarer ikke å gjøre så mye annet pga veldig vondt i bekkenet og ryggen.
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 24. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2011 jag har haft bekkenløsning sen vecka 16 denna gången, men heldigvis verkar det som att det stabiliserar sig mot slutet... men i bakhuvudet så hoppas jag inte jag får ont ikväll för att jag håller på så här...iiiihhh... kryssar fingrarna :0) God bedring!
jobber med saken har klart det Skrevet 24. august 2011 #4 Skrevet 24. august 2011 Hjelper det å vaske huset? Da har jeg mye arbeid forran meg...
kakristine Skrevet 24. august 2011 #5 Skrevet 24. august 2011 jeg vasket hus i hele helgen men ingenting skjedde MEN fikk jo ett rent hus til den lille kommer.... får håpe nymånen gjør jobben sin nå på Mandag
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 24. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2011 Ska vara ett av kärring råden - men satan i gatan vet om det fungerar :0) Kan ju inte skada att prova +++ att huset blir rent! Det behövdes!!!
jobber med saken har klart det Skrevet 24. august 2011 #7 Skrevet 24. august 2011 Sant det:) Her er det mye å ta tak i.. Når har du termin lycklig?
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 24. august 2011 Forfatter #8 Skrevet 24. august 2011 12 september - så detta är väl ren lycko önskning att det redan nu ska sätta igång :0) 19 dagar kvar - men som sagt kanske kan leda till lite mogning i det minsta! ;0) Har hållt på i 5 timmar nu, "bara" vasking av golven igen - herregud detta var rena tränings ökten! Ska ordna mig en god middag som jag ska kosa mig med ikväll!
jobber med saken har klart det Skrevet 24. august 2011 #9 Skrevet 24. august 2011 6 september her:) Flink du er:) Jeg skal på lang shoppetur nå Mye gåing må vel hjelpe litt og?
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 24. august 2011 Forfatter #10 Skrevet 24. august 2011 Absolut - speciellt mycket kortdragning i terminalen har jag hört också (hihi) Alla bevegelser hjälper - stora som små! Kos dig med shopping!!
knerten09+ knerteline11 Skrevet 24. august 2011 #11 Skrevet 24. august 2011 Igår prøvde jeg med 2 gåturer i så raskt tempo som jeg klarte (hoi hoi det gikk unna i raserfart gitt -not hehe). Resultat: vondt halve natten uten resultat og ennå mer søvnmangel enn jeg allerede hadde... Idag har jeg valgt "ligge slengt på sofan foran tv" taktikken og ser om det gir bedre resultat, hehe. 2 dager igjen nå, menstermin igår. I morra kan jeg kanskje prøve vaske hus taktikken da. Hadde tenkt å ta badene i alle fall uansett.
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 24. august 2011 Forfatter #12 Skrevet 24. august 2011 Ha ha tänk vad vi gör för att få detta igång! :0) Men nu är i alla fall jag färdig med huset - DIGG!! Ska dra och köpa lite friska blommor och pynta upp med. Tror min sambo kommer få chock när han ser att jag tatt HELA huset idag...kanske han förstår hur desperat jag är?? hihi
jobber med saken har klart det Skrevet 24. august 2011 #13 Skrevet 24. august 2011 Shopping hjelper vist ikke.. Endte bare opp med et halveis svidd bankkort... Og et stivt bekken.. Får prøve husvask i morgen:)
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 25. august 2011 Forfatter #14 Skrevet 25. august 2011 Hi hi men du fick säkert mycket fint! Husvagnen har inte hjälpt (ännu, ha ha) hade bara jävligt ont i ryggen i natt. Men vaknade helt fin!! Idag ska jag prova massage :0) väldigt tråkit, hi hi
jobber med saken har klart det Skrevet 25. august 2011 #15 Skrevet 25. august 2011 God morgen:) Da har jeg startet den store husvask dagen:) Tenker jeg kommer til å avslutte den ganske snart og... Nå begynner joggebuksene mine å ligne på pølseskinn, så da bør vel minien komme ut snart?? Mannen min mente forresten av minien kunne komme på lørdag.... Da har vi ikke barnevakt, så det passer jo ikke..
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 25. august 2011 Forfatter #16 Skrevet 25. august 2011 Ha ha känner till det, vi har en vi ska plassera också. Känner jag blir lite stressad för det. Kommer helt säkert att lösa sig - men man kan ju inte BE folk om att de ska hålla sig hemma i hela 5 veckor då saker kan ske... Och svigers är väldigt mycket ute på farten i helgerna...torsdag-mån... då alla andra är upptagna också. Uff nej jag ska inte tänka så mycket på det för då blir jag bara hormonell som en kossa - ingen bra start på dagen! :0) Kos dig med vasking, var otroligt digg att stå upp idag till rent hus! Och nya fina blommor jag köpte igår! Mestergrønn är bara helt topp, köp 3 betala för 2 och de har bra kvalitet också! Står långt över en vecka! När har du termin? Har säkert sagt det...men här går det i glemme boka!
jobber med saken har klart det Skrevet 25. august 2011 #17 Skrevet 25. august 2011 6. september:) så han har det jo ikke travelt med å komme ut:) Kose deg med nyvasket hus:)
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 25. august 2011 Forfatter #18 Skrevet 25. august 2011 nyvaska hus OCH massage = drömmedag! hihi Ha en fin dag! :0)
På tide* gutt08-gutt11 Skrevet 25. august 2011 #19 Skrevet 25. august 2011 Hei. Jeg har termin 2 sept. Men lillegutt MÅ komme innen 31.aug. pga. muligheten for å få barnehageplass faller vekk for barn født fom. 01.sept. her jeg bor (Rogaland) Når det gjelder å vaske, gå i trapper +++så er dette i følge min jordmor ikke noe godt triks for å lokke babyen ut. Kroppen trenger hvile og ro for å klargjøre seg til fødselen. Så det beste er egentlig å sove mye, lese en bok, se tv +++ og la kroppen finne seg "selv". Dessverre er jeg ikke av den personen som er så flink til å roe ned, men var å fikk satt akupunktur nåler og ble tøyd i går. Så i går og i dag prøver jeg å bare slappe av, og håper det skal skje noe i løpet av de neste dagene. Lykke til alle sammen :-)
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 25. august 2011 Forfatter #20 Skrevet 25. august 2011 Tror det är många meningar om allt jag, har hört båda delar! :0) Men oavsett så kommer ju ungen när den är klar och det "värsta" är att jag får saker gjort hemma ;0) Lycka till med inspurt!
Dizzie_mortil3 Skrevet 25. august 2011 #21 Skrevet 25. august 2011 Hmmm....trappegang og vasking er sikkert greit det hvis man orker, men det skjer vel ingenting før man er moden uansett? Forøvrig veldig bra stilling for fosteret at mor ligger på kne og skure gulv (eller generelt på alle fire hva man enn driver med) istedet for å ligge tilbakelent i stressless'en...hjelper fosteret til å rotere til best mulig utgangsstilling før fødselen.
miepia30 Skrevet 25. august 2011 #22 Skrevet 25. august 2011 ja er det ikke urettferdig og frustrende det med barnehageplass? Skjønner godt du vil ha han ut i august. Termin her er 14 september så det er vel mye å håpe på august, men første kom 2 uker før så...Skal strippes på mandag og evnt tirsdag så får vi se om vi får snuppa ut på onsdag.
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 25. august 2011 Forfatter #23 Skrevet 25. august 2011 Ha ha kan inte hålla mig... kan du förklara mer precis om andra aktiviteter i fyrbent stilling?? ;0) (ler högt här!!) Absolut ungen kommer när den kommer men något kan man ju driva med medans man väntar :0) Förra kom på övertid så jag tror lite på att saker sker i rask takt här. Men det är såååå tråkit att bara sitta på rumpan och vänta så får i alla fall gjort ting och tang! idag lurar jag på om jag ska gå lös på vinduene - sablars pollen ! är ju inte länge sedan jag gjorde det sist... Kanske jag ska stå på alla fyra och vaska vinduer...hihi tänk er om naboene ser mig då upp på ett bord..haha... sorry väldigt dålig humor här i gården idag!
Zara84 Skrevet 25. august 2011 #24 Skrevet 25. august 2011 Trodde ikke noen ble strippet så tidlig? Hvor er dette?
miepia30 Skrevet 25. august 2011 #25 Skrevet 25. august 2011 noen fordeler må man ha ved å være lege på gyn, og dermed ha flust av kollegaer som kan røske litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå