Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #1 Del Skrevet 24. august 2011 Jeg er da alene mamma til verdens vakreste pikebarn på 3 måneder!og storkoser meg og stortrives,kunne aldri ønsket meg noe annet enn dette! Men når det kommer til venner,så kunne jeg ønske situasjonen var annerledes..Veldig annerledes..for her sitter jeg,skuffet,trist og lei nok en dag hvor jeg har blitt "avvist" fra en jeg trodde var en god venninne! vi hadde en avtale og hun dropper den i siste sekund!Der har jeg sittet og gjort oss klare,holdt jentungen våken,så hun heller kunne sove i vogna si når vi var ute med venninnen min,men neida..Dette er ikke første gang!!Hvorfor er det så vanskelig å ta seg tid til venninner som har barn og er alene???før jeg ble gravid,var jeg jo ofte sammen med mine venninner igjen som hadde barn..både på dagtid,og tok meg gjerne turen hjem til dem når kvelden var kommet og de ble sittende hjemme! 3 mnd er nå min vakre,og denne venninnen har jeg knapt sett nesa på siden hun ble født! lenge leve gode venner!!Kjenner jeg er trist og lei. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143506127-trenger-%C3%A5-t%C3%B8mme-hodet-og-sinn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå