Gå til innhold

Har et problem damer... trenger innspill!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en baby på 5 mnd, fant ut idag at jeg er gravid igjen. Går på minipillen cerazette og har hatt sex 1 gang siden mini kom til!! Så jeg syns det er HELT UTROLIG at dette går ant!!!!

Er det noen her som har erfaring med å ha 2 tette? Kan forsåvidt tenke meg til at dette blir knalltøft...

Har regnet meg til at det blir ca 1 år og 2 mnd mellom dem, aner jo ikke hvor langt jeg er på vei, men sånn ca etter sex, så er jeg vel 1 mnd på vei?...

Hilsen sjokkert mamma...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!

Er jo ganske imponerende må jeg si:-) Er nesten to år mellom mine to eldste, så ingen erfaring med så tette.

Går nok kjempe fin skal du se. Selv om det helt sikkert blir travelt en stund fremover.

Lykke til!

Skrevet

Gratulerer!

Jeg har tre år mellom mine barn, og hvis jeg skulle gjort det på nytt, så ville jeg hatt kortere opphold. Nå synes jeg småbarnstiden blir dratt veldig langt ut. Jeg tenker at du vil oppleve både fordeler og ulemper med to tette, men at fordelene vil være størst. Det vil nok bli veldig tøft de første to årene, men så ser jeg for meg at ting løsner veldig. Når jeg ser på mine barn, tenker jeg at det hadde vært fint for dem å vært enda tettere i alder... men man skal jo selvfølgelig overleve som forelder også;-)

Skrevet

Takk for svar, er i sjokk som sagt... så prøver å samle tankene, men er ikke greit med en aktiv baby som trenger oppmerksomhet:)

Skrevet

Ja, det forstår jeg godt! Lykke til da:-)

Skrevet

Jeg trur at hvis du har besteforeldre eller andre i nærheten som etterhvert kan avlaste litt så går det fint! Det er 1 år og 3 mnd mellom meg og min bror, og vi hadde veldig mye glede av hverandre i oppveksten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...