Gå til innhold

min eks, hans nye dame...osv.. SUPPE!

Anbefalte innlegg

min eks, som jeg var sammen med i 5 år, fikk seg ny dame for snart 1 år siden. MEN, han dumpet henne 1 mnd etter de ble sammen, og tok med meg og vår felles barn med julebordreise med hans jobb, til latvia.

jeg hadde i forkant sendt henne melding at han hadde vært utro moot henne med meg .. men hun trodde meg ikke såklart.

men så fikk hun vel smelln i trynet da han ttok meg og vår barn på reise..

etter reisen dumpet jeg han, av mange grunner.... voldelig, løgner, osv.

han gikk rett tilbake ttil henne som stod der med åpne armer og tok hann i mot.

etter nyttår prøvde han seg igjen.. jeg skulle på reise med min nye kjæreste, og eksen min ville ødelegge. han påsto vi hadd e hatt sex mens kjæresten min var på jobb osv.

jeg sa dette til damen hans men igjne kallte hun meg en syk fitte.

i april ble det slutt m mg å kjæreesten, og hvem tror du kommer løpende da??????? jo EKSEN! skal utnytte enhver situasjon.

han dumpet dama og prøvde sg som faen.

da han måtte innse jeg ikke ville, gikk han tilbake til henne.

jeg ble sammen m min kjæreste. så ble det slutt på ny!

denne gang gikk eksen til min MOR og ba henne kjøre mitt flyttelass til hans leilighet.

PLYSS han dumpet dama

tok ikke tlf når hun ringte på 2 uker

så fant han t slutt uut at jg vil kkke ha an.. og hvem tror du tar han imot m åpne armer iigjen??? hahahhaah jo d dumme stakkars naive neket av en dame. hun sendte hann melding at d dreeeeeeeeper hhenne at han ikke svarrer stakkars... så hun gjør jo alt for han.

synd at mennesker må være så dumme... jeg unner han fae n ikke den evnen t å manipulere eller få no godt..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143505993-min-eks-hans-nye-dameosv-suppe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

desverre har han banket meg foran barnet. derfor jeg gav han sparken for å si det slik.

Han har desverre 50 pros. omsorg også nå, nettop grinet seg til det i rettsmøte. Gjorde seg ydmyk og liten og fikk de til å synes sååå synd på han.. manipulerende dritten. påstod jeg hadde nektet han samvvær osv... det har jeg aldri gjort.....så han er ikke god!!

han har sagt til henne at JEG vil ha han.... hun tror på det seff.

klart man skal ikke tro på eksdama til kjæresten alltid, men når man blir dumpet i hytt og pine og eksdama forteller at hu vet hva som skjer burde hun få opp øynene.

feks var han hos mg mens hun satt i leiligheten og ventet.

fortsatt trodde hun ikke på meg.. love makes blind

Annonse

jeg tok han tilbake 1 gang ja. men sparket han jo fordi det var da han banket meg foran ungen pluss jeg fant ut at han hadde hun andre som back up plan. har ikke tatt han tilbake etter det og ikke er jeg interessert i det heller.

Han har fucket opp så mye for meg barnet og kjæresten min. kjæresten orket ikke mer, vi ble plaget vettet av av han eksen....... heltt syk i hodet.

mulig jeg ikke er helt god men jeg gjør alt for å skjerme ungen fra dette dritet her.

jeg prøver å samarbeide med alt, mens han motarbeider. og jeg synes det er skrekkelig at han driver på sånn med denne dama, og lager et så ustabilt hjem for ungen.

men på hvilket grunnlag mener du jeg ikke virker god?

fordi jeg lot meg manipulere av han? sorry to say, men de fleste kvinner som blir mishandlet er så manipuletrt til å finne seg i det at du aner ikkke.

jeg bør hheller bli sett p¨å som god som gredde å komme meg t helvete vekk fra beistet!

Syns helle rikke du virker helt god. For det føste hvis han er så psyko som du forteller, hadde jeg ALDRI godtatt at barnet mitt var hos han. heller ikke når dama hans er sånn som du sier....

Hele måte du skriver på virker utrolig usjarmerende, så desverre lite sympati fra meg.

Kjempeflott at du har klart å komme deg bort fra han, men da syns jeg også du skal se til at barnet ditt gjør det.....

Annonse

Herregud er dere 14 år eller? slik holder man på på ungdomsskolen, ikke i voksne alder når man har fått barn. Håper for gud skyld at barnet deres ikke lider av alt dette oppi denne smørja. Dere virker veldig umodne begge to. voks opp!

1. Han fikk ny dame i fjor høst

2. Du var med ham på julebord/elskerinnen hans, og ble med ham på julebord i desember, sammen med barna

3. du dumper ham like etterpå

4. du skal på tur med ny kjæreste i JANUAR allerede?

5. Det blir slutt med deg og ny kjæreste i april

6. Dere ble sammen igjen.

Innvolverer du barna i alt dette? Ikke at jeg forsvarer en utro, voldelig dritt, men du virker ikke så moden du heller...

Slutt å hakke på HI. Dete r veldig lett å si sin mening om ting som er så kompliserte som dette. Å når det gjelder misshandlig, endten det er fra kjæresten, forelrer eller hvem det enn måtte være. Så er det veldig enkelt å si, komd eg vekk der i fra. Eller i det hele lett å tenke at man må tenke på barnet sitt. Sier ikke at dette er greit, men for de som ikke har opplevd vold hjemme av sine kjære. Mange av de tror at de fortjener det bare fordi de åpnet kjeften sin å sa noe personen mente var feil. DET er ikke enkelt i det hele tatt. Bli manupulert og hjernevasket. I det ene øyeblikket kan man føle seg som en prinsesse og i neste øyeblikket som ett stygt dumt troll. Psykopater er veldig flinke til å skjule ting på en måte.

Vi kan ikke sitte her å "leke" at vi er verdens beste perfekte mødre som har svaret på alt og vet best om alt. Også sitte å hakke ned på de som gjør "dårlige valg" de trenger ikke å få den behandlingen. Oppmunte de istedet for å ta det riktige valget, ikke tråkk de ned i søla å fortell hvor teit de er. Jeg tror vi fleste av oss vet selv hvordan vi er, å skamme kan vi gjøre selv uten noens meninger om at vi burde!

Så ikke åpne kjeften deres med å snakke om noe dere overhode ikke har peiling på eller vært til stedet der HI var med den mannen og dama!

16:29 her igjen. Prøv å hjelpe med støtte og gode råd, mye bedre!

T

Til: Jeg er enig i det enkelte sier, barnefaren bør ikke ha ungene når han holder på sånt forran de. det er ikke bra. Det er mye hjelp der ute å få. Tenk det beste for både deg og barna dine. de trenger å føle seg trygge, ikke sitte å mimmre om det vonde som har skjedd når de blir voksne.

Det er vondt, jeg sliter selv etter min mor, å det hun gjorde mot meg i 16 år. Men jeg skal komme meg oppover, å i dag har jeg NULL kontakt med henne, tar jeg kontakt så ender det med til slutt at det skjer noe nytt og jeg blir såret igjen. Å jeg husker vold fra en tidligere samboer hun hadde da jeg var rundt 5års alderen, å de sitter klistret til netthinnen min.

jeg tok han tilbake og ble med på turen med barnet som dama hans, og såg på som hun andre som et stuntflørt. jeg ante jo ikke at han ikke hadde dumpet henne godt nok!! det fant jeg jo ut få dager etter vi kom hjem. i tillegg banket han meg opp foran barnet på turen.

jeg dro på tur med ny kjæreste i februar/mars. man gjør slik når man er nyforelsket og reiselysten.

Det ble slutt med meg og kjæresten fordi jeg hadde SA, klikket og kastet han ut i fortvilelse.

Denne gangen ble det "slutt" fordi jeg er gravid og hormonell, og kastet ut stakkaren.

mulig jeg skriver usjarmerende men jeg taster på et tastatur der barnet mitt har plukket av alle tastene, så skriver enklest mulig da ;)))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...