mirre84 Skrevet 24. august 2011 #1 Skrevet 24. august 2011 Hei:) sluttet på p-pillen i slutten av mai, er i 3 prøveperiode nå, og venter og venter på mens....7 dager siden jeg skulle hatt mens og enda er den ikke kommet....håpe håpe:) jeg har hatt regelmessig mens siden jeg fikk den for første gang, så jeg håper dette er et godt tegn... i tilegg har jeg vært ekstremt oppblåst i magen den siste uken....(litt vel personlig..men går her å fiser som jeg aldri har gjort før) andre som har opplevd det tidlig i svangerskapet eller??? Stikking og en rar følelse i magen, går mye på do, tung i hode, samt fikk metall smak i munnen idag...... Har tatt test, men den er negativ enda......
Messy + spire Skrevet 24. august 2011 #2 Skrevet 24. august 2011 mulig du er gravid, men at du er en av de som tester positivt litt senere. Eller så kan det være at mensen er sen fordi du tenker så mye på det? Det er i alle fall veldig naturlig når man prøver
Bærbuskkroken Skrevet 24. august 2011 #3 Skrevet 24. august 2011 Min test var negativ forrige torsdag, men hadde en positiv igår:) Så jeg tror virkelig at noe er på gang hos deg:) Fortell hva di finner ut!!!!
Briskeby Skrevet 24. august 2011 #4 Skrevet 24. august 2011 Jeg var gravid tidligere i år (endte dessverre i MA i uke 12),og hadde det akkurat som du beskriver:-) Var veldig oppblåst og full av luft. Og tisset hele tiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå