Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #1 Skrevet 24. august 2011 En kompis av meg som jeg har kjent siden barndommen hadde nydelig rødt hår frem til vi ble 17-18. Da begynte det å blekne, og nå er vi begge 21. Håret hans er nå mørkblondt, mens skjegget (hvis han lar det gro) fremdeles har den strålende rødfargen. Pga dette vil han ikke gro skjegg, selv om han ser helt fantastisk kjekk ut med det. Noen som har peiling på hvorfor håret skifta farge? Sønnen min har rødt hår, og er nesten redd for allerede nå at han skal miste det i løpet av tenårene )
vidar94 Skrevet 22. oktober 2013 #2 Skrevet 22. oktober 2013 de fleste blonde personer du skjenner, vil viss de gror skjegg, oppdage at de vil få skjegg med et rølig skjær i seg. jeg har vært blond hele mitt ligg, og jeg har blond-rødt skjegg. dette kan man se på noen rødhårete som kan ha litt blondelige øyenbryn. rød og blond henger sammen, og brun og mørk henger sammen kan man si på en måte veldig få skikkelige rødhårede som mister rød fargen på håret, men har de en liten nyanse av blond eller ikke en alt for sterk rødfarge, kan denne personen bli blond fra pubertetsalder og helt opp til en 25 års alder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå