alexmommytobe Skrevet 24. august 2011 #1 Skrevet 24. august 2011 har kjempe vondt i nederste del av magen, fra navleen og ned hele veien rundt men mest i midten. det er vondt hele tiden, men blir veldig vondt naar jeg har kynnere eller beveger meg. foler jeg ikke kan gaa ordentlig oppreist for da strekker det saa sinnsykt! ogsaa vondt aa trykke paa. kjennes ikke ut som rier for de er der hele tiden, men mer som om det kan vere noe muskulert... flere som har hatt det saann??
glad70modell Skrevet 25. august 2011 #3 Skrevet 25. august 2011 Hei, jeg har det også sånn. Er 33+4 i dag. Er aller værst når kynnerene kommer, og de kommer mye mer hyppig nå og er kraftigere enn tidligere. føler at jeg må puste meg gjennom de værste kynnerene og må stå helt i ro. Vet ikke helt hva disse smertene nedover i magen og bekkenet er, men jeg har antatt at det er bekkenet og skjeden som gjør dette, og at det er normalt siden vi går mot slutten. Jeg har trent mye i svangerskapet men innser jo at det nå er på tide å roe ned. funker dårlig å trene med disse harde kynnerne og smertene i nedre del av magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå