Gå til innhold

Hva kan være galt? Dataspørsmål...

Anbefalte innlegg

Igår fant vi igjen en cd med ting fra en mac jeg klarte å kræsje. Svogeren min fikk hentet ut bilder ol og har altså lagret dette på denne cd'en.

Nå har jeg forsøkt å få overført bildefilene, men det tar jo eviglang tid. Jeg startet igårkveld, og siden da har bare 80 av over 700 bilder blitt overført.

Hvorfor tar dette så lang tid tro? Er det min maskin eller CD'en det er noe galt med?

Jeg restarta maskina for å se om det hjalp, men det går like treigt. Har ogås lukket alle andre programm mens det lastes opp, uten at det gjør noe med hastigheten...

Fortsetter under...

må nå være noen gigantiske filer? Vet ikke hvordan ting fungerer med mac. Prøv å konventer filene om til jpg inne på cd'en før du legger over for å se om det går raskere da.

Men hvorfor skal du fylle opp dataen med bidler? :) Kan jo bare la dem ligge på den cd'en

Ja, er dette jeg lurer litt på. Prøvde i går og få åpnet bildene på cd'en, men fikk det ikke til. Fant derfor ut at det kanskje var bedre dersom jeg lastet dem over?

Har tenkt til å fremkalle bilder, derfor var det i mitt hode logisk å få dem over på maskina sammen med de andre som også skal fremkalles...

Er nyfødtbildene av ene sønnen min dette her, bilder jeg trodde jeg hadde mistet. Er vel derfor jeg VIL ha dem lagret flere steder nå..:P

Usj, burde jeg bare avslutte og gjøre dette på en annen måte?

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...