Gå til innhold

Endelig skal vi også starte!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har jeg holdt på med gjevn og trutt masing de siste mnd'ene. Og fra å få høre 'kan du slutte å mase', til 'neste år kanskje' har det blitt til 'dette skal bli kjekt' de siste to ukene. Nå hjalp det kanskje litt at 'hele nabolaget' venter barn utpå nyåret;) Uansett, jeg er klar:D

Også et spørsmål. Når jeg går på minipiller (Cerazette), kan jeg bare slutte midt i brettet? Jeg har ikke fast syklus på de, og blør litt som det passer kroppen min (ingenting noen uker og 15dager neste).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er noen andre som lurer på det samme: Jeg spurte på apoteket i dag, og de sa jeg kunne bare stoppe på det. Jeg ville da få TR og syklus villle starte.

Så, da hopper jeg av pillene over helgen. Skal ut på lørdag og trenger ikke TR da;)

Så, da er vi snart prøvere vi også:D

Skrevet

masse lykke til med pilleslutt og framtidig babylaging ;)

Skrevet

lykke til med pilleslutt og babylaging ;)

Skrevet

kom to ganger (litt forskjellig innhold).. er da så treg denne siden så trodde ikke det første kom... bah :P

Skrevet

Takk for lykkeønskninger!

-Og ja Messy, denne siden er av og til til å bli gal av. Går så seeeint!

Skrevet

Lykke til med prøvingen! Har akkurat startet igjen her også :-) Spennende tider!

Skrevet

Takk, er skikkelig spent!

Er inne i en periode hvor alle skal spørr oss om vi ikke skal ha barn snart. Jeg har så lyst til å fortelle, men kan ikke det. Vil hvertfall ikke ha det presset på meg, selv om jeg kunne ønske jeg kunne snakke med noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...