Gå til innhold

termin!!! dere da ??hih

Anbefalte innlegg

Skrevet

da er min termin nådd...

da satser jeg litt på innen 8 dager er han hær :P

samme som storebror ;)

natta

for skjer ikke en skitt hær ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Termindatoen min også:) Skal til legen kl. 10, så får vi høre hva hun sier...

Skrevet

spennendes :)

masse lykke til begge to:)

her er det akkurat 1 uke til i dag, 7 dager :=))

Skrevet

wwwwiiiiiiii, min oxo, så moro. men blir litt frustrert siden det ikke er mye som tyder på fødsel med det første.

i natt har jeg faktisk sovet hele natta, pleier jo være oppe min 2 ganger, måtte jaggu kjenne i senga om dær var vått, men det var det heller ikke :) (heldivis:))

vant faktisk 10 000 på extra i går, så idag skal jeg bare vente på at de kommer på konto.

ha en fin dag :)

Skrevet

Termin i dag :) hadde litt mensmurringer i natt, men kjenner ingenting nå. Kontroll hos jm i dag :)

Skrevet

Sååå digg!! Grattis - DET kommer gott med! Unna dig något extra! - ops...nr.4

Jag har 19 dagar kvar... prövar ihärdigt för att få det igång tillsammans med mannen... Kan ju kanske leda till lite mogning i bästa fall, eller vad tror ni? :0)

Skrevet

Termin om 8 dager og ligger med magevondt, dragning i rygg og menssmerter.. Men d blir vel ikke idag heller !! Twi twi dere andre..:)

Skrevet

Oj, grattis Ooops nr.4. Penger kommer alltid godt med!! Jeg har vært hos legen nå og det skjedde det ingenting bortsett fra de vanlige BT/urin prøven. I tillegg bestilte legen overtidstime den 31. August, men håper lillegull har kommet innen da!!!

Skrevet

13 dager her:)

Skrevet

Jeg har 18 dager igjen til termin nå...og må ærlig innrømme at jeg vil ha henne ut nå :) Nå kjenner jeg virkelig at dagene går saaaakte!!

Lykke til!

Skrevet

penger er altid moro, man tror selfølgeli at man kan kjøpe hele verden, men oppdager fort at sånn er det ikke, menmen, moro så lenge de varer.

var hos JM på mandag, hun sjekket modning, 2,5 cm åpning men har ikke mærket noen forskjell. skal tilbake til henne på mandag, håper virkeli jeg slipper, dama er jo grei, men føler liksom mere for å være ferdi da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...