Gå til innhold

Jeg har lært man skal vaske gulvene FØR man støvsuger. Dette fordi at

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Altså, du blondi, jeg har tepper i stua. Så om jeg støvsuger dem OG gulvet først, og SÅ vasker blir ikke filla så støvete - dette fordi mesteparten av småpartiklene er i lufta. Støvsugeren får selvfølgelig med seg masse, men ikke finpartiklene,

Vil du finpartiklene, finstøvet skal BORT og ikke ønsker det skal legge seg støv så fort igjen, så vasker man først, og så støvsuger man - sier de lærde :))))

Ehh vaskehjelpen vår støvsuger først med sentralstøvsugeren (etter at hun har tørket støv) og vasker så gulvene. Hun pleier ikke å vaske gulvet i det ene rommet vi har med vegg til vegg teppe- og det er jeg glad for!

Altså... jeg vasker som jobb, og er mørkhåret fra fødsel av......... Og jeg vasker hos MANGE i deres hjem.

.

Så jeg vet ikke hvilke lærde du lærer hos.....

NB! du må ha spesialstøvsuger(dyr og egentlig uten fornuft) for å få med de små partiklene uansett. Ikke engang sentralstøvsuger tar de der.

23:41...

For en gladnyhet for meg som alltid har vasket gulvene istedetfor å støvsuge;-) Jeg og støvsugeren kommer ikke overens, tåler nesten ikke synet av den! Går greit å støvsuge matter, sofaer og slikt, men ikke gulv...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...