ninairen Skrevet 23. august 2011 #3 Skrevet 23. august 2011 Link Dette hjelper veldig for meg ivertfall:)
Madam-mim Skrevet 23. august 2011 #4 Skrevet 23. august 2011 Er på 4. flaska med flytende Gaviscon, har en mnd igjen til termin, og blir snart GAL av denne halsbrannen. Brukte i underkant av en flaske i forrige svangerskap, så denne gangen har det vært ekstremt. Syns den hjelper, men noen dager må jeg ta den både 4-5 ganger i løpet av en kveld. Er Link bedre tro?
ninairen Skrevet 23. august 2011 #5 Skrevet 23. august 2011 jeg har bare prøvd Gaviscon som tablett, og synest det er forferdelig.. men jeg føler at link hjelper veldig:) pluss at det har en grei smak, slik at jeg klarer å ta de
Madam-mim Skrevet 23. august 2011 #6 Skrevet 23. august 2011 Ja, Gaviscon som tabletter prøvde jeg en gang, da brakk jeg meg. Flytende går greit nok, er jo ikke godt men. Blir utrolig godt å bli kvitt halsbrannen:)
Septemberknøttet Skrevet 23. august 2011 #7 Skrevet 23. august 2011 Går til modningsakupunktur (1 time mandag), sa jeg hadde endel halsbrann, fikk 1 nål for det og har ikke hatt noe siden:-) har tom spist sterk mat i dag:-) Kan anbefales!!
1+1+1 Skrevet 23. august 2011 #8 Skrevet 23. august 2011 septemberknøttet: det SKAL jeg prøve!!!!:) her er det ingenting som har hjulpet, og noen ganger er det så ille at jeg kaster opp:( hvem er det som tar akupunktur? jordmor?
1+1+1 Skrevet 23. august 2011 #9 Skrevet 23. august 2011 septemberknøttet: det SKAL jeg prøve!!!!:) her er det ingenting som har hjulpet, og noen ganger er det så ille at jeg kaster opp:( hvem er det som tar akupunktur? jordmor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå