Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Link :)

Dette hjelper veldig for meg ivertfall:)

Skrevet

Er på 4. flaska med flytende Gaviscon, har en mnd igjen til termin, og blir snart GAL av denne halsbrannen. Brukte i underkant av en flaske i forrige svangerskap, så denne gangen har det vært ekstremt. Syns den hjelper, men noen dager må jeg ta den både 4-5 ganger i løpet av en kveld. Er Link bedre tro?

Skrevet

jeg har bare prøvd Gaviscon som tablett, og synest det er forferdelig..

men jeg føler at link hjelper veldig:) pluss at det har en grei smak, slik at jeg klarer å ta de :)

Skrevet

Ja, Gaviscon som tabletter prøvde jeg en gang, da brakk jeg meg. Flytende går greit nok, er jo ikke godt men. Blir utrolig godt å bli kvitt halsbrannen:)

Skrevet

Går til modningsakupunktur (1 time mandag), sa jeg hadde endel halsbrann, fikk 1 nål for det og har ikke hatt noe siden:-) har tom spist sterk mat i dag:-) Kan anbefales!!

Skrevet

septemberknøttet: det SKAL jeg prøve!!!!:):):) her er det ingenting som har hjulpet, og noen ganger er det så ille at jeg kaster opp:( hvem er det som tar akupunktur? jordmor?

Skrevet

septemberknøttet: det SKAL jeg prøve!!!!:):):) her er det ingenting som har hjulpet, og noen ganger er det så ille at jeg kaster opp:( hvem er det som tar akupunktur? jordmor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...