*Zena* Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 Har syndet litt der gitt...kniper litt før jeg legger meg (når jeg husker det), ellers lite...var myyye flinkere forrige svangerskap...! Hva med dere? Det viktigste er vel at man er flink etter fødselen...eller?
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 23. august 2011 #2 Skrevet 23. august 2011 Huff!! Nei jeg var ikke flink sist og er ikke det denne gangen heller
*Zena* Skrevet 23. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2011 Godt å høre at det er flere... ;o) Får jo dårlig samvittighet. Håper man ikke blir heeeelt slapp i underlivet fordi man har vært dårlig med knipinga...*urk*
Dizzie_mortil3 Skrevet 24. august 2011 #4 Skrevet 24. august 2011 Må skryte litt av egen innsats frem til omtrent uke 33, gjorde knipeøvelser ofte flere ggr daglig. Men da babyen ble stor nok måtte jeg gi opp da jeg fikk vondt av øvelsene og dessuten merket at jeg ikke var sterk nok til å løfte bekkenbunnen med det trykket som babyen utøvde mot den. Så nå blir det ingenting...men starter igjen etter fødselen!
Bondejenta Skrevet 25. august 2011 #5 Skrevet 25. august 2011 oooops! Kniper med en gang jeg leser om knipeøvelser
Mamma i lykkerus Skrevet 25. august 2011 #6 Skrevet 25. august 2011 Jeg er helt grusomt dårlig, gikk på yoga i 2 tri, da var jeg flinkere. Men nå blir ungen helt bananas når jeg strammer, så da føles det litt ubehagelig..
Gloria ** Skrevet 26. august 2011 #7 Skrevet 26. august 2011 Er 38+3. Synes det er ubehagelig å knipe nå for tiden. Hodet er godt festet og langt nede, det kjennes ikke riktig ut å gjøre det lenger... Men jeg var ikke så alfor flink før heller da!
2011 Skrevet 26. august 2011 #8 Skrevet 26. august 2011 Ja! Det skal jeg faktisk ha klapp på skulderen for! Husk at det aldri er forsent å begynne :-) Det er visst noen som mener det kan være letter i pressfasen når man klarer å "finne" hvilke muskler man skal presse med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå