Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 Japp då har rieteller sopen laddas ner - check! Hade riktigt hormonellt anfall här ikväll så har bestämt mig för att varje dag göra något för MIG Ikväll blev det sushi, imorgon massage Någon annan som unnar sig extra in i vänte perioden?
*Zena* Skrevet 23. august 2011 #2 Skrevet 23. august 2011 Det høres ut som en lur idè,- å gjøre noe for segselv hver dag i ventetiden ) Idag hadde jeg vaskehjelp, imorgen blir det frisørtime ) ) Prøver ellers å få gjort noe i huset iløpet av dagen, for å få timene til å gå! Massasje hørtes helt herlig ut...men hvordan gjør man det med den store magen da??
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 23. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2011 Tänkte de kunde massera ut ungen... Ha ha nej tulla. Ska sitta i en stol så tar jag 30 min fot och 30 min skulder och axlar. De e underbart! Nästan så att jag hoppas jag INTE föder inatt för jag vill få med mig massagen, hi hi! Ja jag tycker vi är värda en liten (eller stor) höjdpunkt per dag, det tror jag gör inspurten lättare!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå