4....?? Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 Tror kroppen min er helt på bærtur for tiden......siste mens var ca 25.juni. Kom på for 2,5 uke siden at det var ei stund siden jeg hadde hatt mensen, tok en test og den var positiv! Ble helt sjokka, trodde jeg hadde gjort det feil, for jeg følte meg absolutt ikke gravid, bortsett fra såre brystvorter-noe som jeg trodde kom at minstemann på 15 mnd hadde brukt meg som smokk de siste nettene og vondt i bekkenet- men det trodde jeg kom av at jeg hadde sittet mye på platten ute. Det var absolutt ikke planlagt, har 3 fra før, og skjønner ikke helt når det kunne ha skjedd. Jeg tok 5 tester på to dager, og alle var positive! Dro til legen for to uker, hun kunne også bekrefte at jeg var gravid! Hun henviste meg til tidlig ul, som jeg var på på fredag. Det sa legen at det var en tidlig graviditet, han kunne ikke se noe og mente jeg var 4 uker, vet ikke om han mente meg eller fosteret. Jeg sa da at da hadde det sikkert dødd, menn det kunne han ikke svare på. Fikk ny time på mandag. Er jo kjedelig og ikke vite hva som skjer, og skjønner ikke kroppen min for tiden, har heller ingen ting lengre til og være gravid, bortsett fra og være uggen av og til, men det kan jo like godt være innbildning i alt dette her! Var til legen i går og målte hcg nivået, fikk svar i dag og det var på over 7000. Skal ta ny prøve i morgen og sammenligne. Ble langt dette her, men....er det noen som har vært borti noe av det samme? Om det har dødd, synker hcg nivået fort? Om det er dødt, så har det vært dødt i 4 uker. Har tatt ett par tester til, de blir fortsatt posetive. Blir gal av å ikke vite!!!
frydfrøken Skrevet 23. august 2011 #2 Skrevet 23. august 2011 Jeg vet ikke helt, men så lenge testene er positive så er vel sjansen for at du er gravid stor. Jeg har mistet to ganger og da har hcg vært mye mindre enn 7000. Hvis den stiger er det et lite nurk der inne i hvertfall : )
Januar-spire Skrevet 25. august 2011 #3 Skrevet 25. august 2011 Hei, Jeg tok også tidlig ul grunnet liten blødning. Hun sa jeg holdt på å miste, men måtte være tålmodig slik at alt fikk komme ut. Tok HCG test å den va 1200(5+7) og 1600(6+2) fikk beskjed at da var alt ok. Etter 2uker ny UL og det var MA, måtte få tabeletter for å få det ut. Egget var borte, men livmoren fortsatte å vokse. Håper å krysser fingrene for deg! Men det positive er at en ofte blir fort gravid igjen. For meg tok det 1 mens så var jeg gravid igjen. Er nå 12uker på vei å har sett nurket på UL sist uke;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå