knøttet 2007 Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 Har ikke ordnet med prevensjon etter sistemann og satser på sikre perioder, noen ganger kondom og å hoppe av i svingen. Ja, jeg er voksen, har sikker jobb, har mulighet til å få en til, har godt nettverk;) Erfaringer med dette mottas med takk!
81-Mamma<3<3 Skrevet 24. august 2011 #2 Skrevet 24. august 2011 nr 1 ble hoppet av i svingen her... Men hun var veldig velkommen Vi hadde hoppet av i svingen et par md når jeg ble gravid. Men vi hadde somregel ikke sex, eller brukte kondom når jeg hadde eggløsning. Så hun ble nok lagd av sæd som lurte seg ut ganske lenge før eggløsning, og som lå på lur og ventet på egget! Nr 2 ble også til av sæd som lå på lur en stund før eggløsning! Anbefaler derfor alle prøvere å ha sex i god tid før forventet eggløsning
knøttet 2007 Skrevet 25. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2011 Så morsomt! Og takk for svar, da må jeg være ytterst forsiktig noen måneder til.
klatrejenta Skrevet 25. august 2011 #4 Skrevet 25. august 2011 Heisann Ville bare si at dette med sikre perioder ikke alltid stemmer. Har tidligere lest om at elskov kan gi eggløsning og det var slik jeg ble gravid. Normalt har jeg vært helt på tida med eggløsning (syklus på 28 dager) men etter en veldig hyggelig kveld i pinsa ble jeg gravid 1 uke før forventet EL. Det var selvfølgelig kjempehyggelig for oss som var prøvere, men ikke helt etter den godt tilrettelagte planen vår. Vi tenkte å "spare opp" til EL-dagen og hadde derfor ikke sex før "EL-dagen" men EL-testene viste negativt fra denne dagen og 5 dager etter, vi trodde at vi hadde "misset" helt og la nye planer for neste prøveperiode... men ups... jeg var visst gravid likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå