Gå til innhold

Vi trenger ikke fremskrittspartiet i dette landet:(

Anbefalte innlegg

Nei vet dere hva! Dere kan ikke sitte her å snakke om usaklig og lite gjennomtenkt ordbruk, og så buse ut med noe så usaklig!

Mindre intelligent rett og slett!

Eller er det retten til at alle skal være like dumme på denne kloden dere kjemper for?

Fortsetter under...

Annonse

Til: 23:58

Vell da vil jeg gjerne se noen beviser for disse undersøkelsene? gjerne ett par overbevisende linker takk?

Syns ett par av dere skal være litt forsiktige før dere begynner å se ned på de som går nav som stemmer FRP. Kan fortelle dere noe nytt vistd ere ikke har fått med dere. mange ap, Sv, høyre som også går på nav. PLUSS ikke døm en person som går på nav, endten den for trygd eller sosialhjelp. DERE vet ikke grunnen il det, å det trenger overhode IKKE å være noen form for latskap!

Forresten, jeg er en FRP velger, men jeg gjør nytte for samfunnet likevell. Jobber faktisk!

Om noen av dere blir flaue av velgerne av FRP, deres problem. Men ikek tro at det andre partiene er så jævlig perfekt. Alle etter min mening har både noe bra å komme med og noe dårlig.

Annonse

det er dumt å gå på nav å stemme frp. det er ikke dumt å gå på nav å stemme ap, sv osv. for de er faktisk ikke for at de rike skal få mer og fatte skal få mindre (aka kutte skattene). tenk litt før du uttaler deg.

http://www.aftenposten.no/okonomi/innland/article4166945.ece

"Frp har flest trygdede velgere

Fremskrittspartiet er partiet som er mest kritisk til dagens trygdesystem. Likevel har partiet dobbelt så mange trygdede velgere som Arbeiderpartiet. "

fra 7. juli i år.

Du sier dobbelte av AP ja, men det betyr ikke av alle.

Og det betyr ikke at du kan se ned på de som går på trygd. PLUSS for min del så er jeg IKKE for lavere skatt, men for andre ting. Må ikke tro at alle velger å stemme på de bare pågrunn av skatt, alkohol og røyk!

Til: 01:16

La vær å bruk fjortiss språk er du snill!

1. jeg ser ikke ned på de som går på trygd, jeg går på nav selv og får os. jeg kunne aldri stemt frp pga jeg syns vi har gode ordninger nå.

2. hvis du ikke vil ha lavere skatt så er det et paradoks at du stemmer på det partiet lengst til høyre (?)

3. hvis du følger med så ser du at frp har flest navbrukere av alle og det er et paradoks siden frp er for lavere skatt og kutt i velfersordningene, som fks nav.

5. du er eid

Jeg synes 20:35 virker like bombastisk og intolerant som FrP er, jeg...

Angående at de er de eneste som har måttet gå ut i media og beklage ordbruk, har de vel blitt lokket litt også, da. Det er ikke så enkelt å stå dag 2 etter terroren og måtte svare på hvorfor ABB hadde vært medlem av FrP og om ikke FrP da stod for det samme som ABB.

For the record: Jeg stemmer ikke FrP, det kune jeg heller aldri gjort da de har en annen ideologi og et annet verdisyn enn det jeg står for. Men som et demokrati skal vi ha rom for alle partier i Norge, og de som holder til i ytterkanten, f.eks. Rødt og FrP.

Fordi de har lavere lønn.

Vi har høy lønn og matprisene i norge er fakttisk lave i forhold til hva vi sitter igjen med av lønna etter husleie og skatt enn i maaange andre land.

Her i norgee frotser vi i penger i forhold til en haug av andre land som må jobbe døgnet rundt. Mange i nnorge vet ikke hvor godt vi faktisk har det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...