Gå til innhold

Vi trenger ikke fremskrittspartiet i dette landet:(

Anbefalte innlegg

dettte gjeler for de rike. de rike tjener på det. mens de med mindre årutte med taper å å ikke ha et så godt velferdssamfunn som vi har i dag. og man vet aldr ihva fremtiden vil bringe, en gang ender man kanskjeo pp som ikke så rik mer. da står man der med skjegget i postkassen og kan takke seg selv for å ha stemt frp.

Fortsetter under...

Jeg er faktisk enig med HI, selv om du kunne spesifisert litt mer hvorfor det er et møkkaparti.

Det er ikke vanskelig å finne grunner til Frp er et parti Norge hadde klart seg bedre uten. De har et menneskesyn som er helt skremmende, bl.a.

Hagens siste utspill var at man kunne hente spanjoler for å lage veier og tunneller - og selvsagt betale dem etter spansk målestokk! Hva slags menneskesyn vitner dette om?

En annen ting, nå i ettertid av tragedien, er at det KUN er Frp'ere som har hatt behov for å gå ut i media og beklage ordbruk iforbindelse med mordene i Oslo og på Utøya. Det er jo ikke tilfeldig, og det viser hvor inkompetente selv de som sitter høyt oppe i systemet er. Noe av de første politikere lærer seg, er å veie ordene på gullvekt, men med sin vante arroganse mener Frp (og ja, jeg mener HELE partiet og ALLE deres velgere!) at de er hevet over vanlig folkeskikk.

Et annet paradoks er at mens partiet selv hyler om strengere straffer, så er det det desidert mest belasta partiet når det gjelder medlemmer med kriminelt rulleblad.

Jeg hadde aldri kunnet bodd og levd med et menneske som deler Frp sitt verdisyn!

Hellas har på ingen måte hatt en høyreorientert regjering de siste årene!

De har snarere hatt en venstreorientert regjering.

De har store problemer med illegal invandring!

De har også økt kontrollen og innsynet i private bedrifter!

Vær så vennlig å sett deg inn i ting FØR du bruker det som argument!

Har du forstått politikken deres, eller bare tipper du slik mange andre gjør?

Mener du virkelig at innvandringspolitikken i dag er bra? Eller skulle vi kontrollert litt mer, kanskje?

Vi er et lite land(få innbyggere), vi klarer ikke å få de som kommer skikkelig inn i det norske samfunnet, vi betaler i dyre dommer i sosialstønader til de som får bli, de sender pengene ut av landet, vi har ikke skikkelig krav til norskopplæring til de som kommer her.... ja, skal vi fortsette?

Tenk deg om. Det nytter ikke å bare være dumsnill. Ingen har nytte av det i lengden.

Fordelen med å ha Ap og Sv ved regjeringen er at de er FOR likhet for folket. Det er nemlig ikke slik at alle har råd til å til å kjøpe private skoleplasser, pleiehjem ol. selv om de betaler mindre skatt. Skal de ha et dårligere tilbud bare fordi de rikere skal bli rikere? Det er nemlig det som skjer hvis vi ikke betaler skatt. Få opp øynene!!

Annonse

Jeg opplever å ha det veldig godt i Norge idag. Dette har ikke fremskrittspartiet hatt noe med å gjøre. Derimot står de for verdier jeg absolutt ikke tror vi blir bedre mennesker av. Så enig med HI:)

Forklar meg hvorfor tilbudet i det offentlige blir dårligere om hver lærer har færre elever! Privatskoler er ikke nødvendigvis bedre en offentlige.

Dersom de må konkurrere om elever, vil vel begge gjøre mer og bedre arbeid.

Akkurat slik det fungerer i andre private bransjer.

Er ikke det du leverer godt nok, går kunden i nabobutikken!

mhm..

frp vil at man skal betale seg til godt tilbud. de rikefår det bedre. de i ellomklassen go nedoer får det dårligiere. sillet blir størreog større. velferrden hviskes ut fordi mr privatiseres og mindre skat går inn. mindre skat=stateen dekker mindre for oss. = bre de rikeste får råd til bra ting som fks nødvendig helsehjelp, god skolegang osv... supert med partier som frp.. eller ikke.

Annonse

Det blir mindre utgifter for staten å dekke også da. Siden noen betaler selv, for det staten i dag betaler. Ergo blir det ikke mindre til de "fattige". Det blir bare slik at de som valgte å ta en utdannelse, kan velge å bruke mer av lønnen sin på det staten ellers ville betalt for.

Å, joda, det har de, nn 21:22 :) De har presset, og bare se litt tilbake, så ser du at mange forslag fra FRP har etter 1-3 år blitt brukt av regjerende partier ;) Sånn har det alltid vært, selv om alle sier at FRP skulle vært forbudt ;) Og sånn kommer det til å være :)

Kristin Halvorsen var ute og red på en lånt hest. I skogen traff hun Jens Stoltenberg. -"Hei, Kristin, for en flott hingst du rir på!" -Nei, dette er en hoppe, sa Kristin. -"Nei, det er en hingst, jeg ser jo pikken" sa Jens. Rart, jeg traff nettopp Carl I Hagen og han sa at han aldri hadde sett en så stor fitte på en hest, sa Kristin.

sier seg selv at det blir dårligere kår for de med mindre å rutte med. trenger ikke være einstein for å fatte det. og det har ingenting med utdanning å gjøe. er folk med utdanning som ikke tjener ekstremt bra heller, fks sykepleiere, førskolelærere, såkalte kvinnedominerende yrker.

det mest ironiske med frp er at de fleste som stemmer på dem er folk som lever på nav. trekkplasterne er høyere fartsgrenser, lengre alkoholåpningstider og lavere skatt. de forstår ikke konsekvensene xD Blir så flau på deres vegne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...