Gå til innhold

Vi trenger ikke fremskrittspartiet i dette landet:(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skjønner ikke hvordan dere kan være så naive jeg.

Er ap som tvinner alt de kan ut av dette som har skjedd.

Kvalmt.

Er deres skyld at det skjedde også tilogmed.

Likevel er folk så dumme at de sympati-stemmer på ap.

hvorfor stemmer dere frp?

det er ting som er viktigere enn alkoholsalgssteder og prisene på tobakk.

vet dere, frp lover "mer penger til ditt, mer penger til datt, ingen kutt, mindre skatt". hvordan det er mulig i praksis er ikke godt å si. mer penger til noe = mindre til andre ting evt høyere skatt. u do the math.

Annonse

Jeg røyker ikke, og har råd til å betale vinen min.

Jeg stemmer FrP, fordi jeg er for konkurranse i helsenorge.

Eg vil gjerne ha konkurranse i skolen også.

Fordi jeg gjerne vil kunne parkere bilen min der jeg jobber.

Jeg vil ikke bruke kollektivtilbudet, da det går utover tiden min med min familie!

Jeg syns også man skal ha noe igjen for å jobbe ræven av seg, og ikke straffes med toppskatt fordi man har giddet å utdanne seg!

Jeg vil heller ikke betale eiendomsskatt, fordi jeg bor i en viss kommune!

Og til slutt så syns jeg ikke man skal la kriminelle invandrere få bli værende i Norge.

Hvorfor var det et dårlig argument?? Når frp lover penger til alt mulig så er det virkelig noe som skurrer? Hvordan skal de skaffe penger til alt de lover? Å ta penger fra oljefondet som de mener er helt greit, synes jeg hører helt forferdelig ut.

Hahaha! Folk er så dumme:-) Tror at dersom frp kommer til makten så går hele landet nedenom.

Er jo ikke slik at de kan styre og stelle som de vil uansett. Er jo andre parti som har en god del å si.

Skulle ønske folk i det minste kunne sette seg litt inn i ting. Ikke stemme at parti bare fordi de har gjort det 20 ganger før liksom....

Det har ikke falt deg inn at når folk betaler mindre skatt, har de råd til å betale privatskole for sine barn? Da koster det samfunnet mindre med utdanning.

Samme gjelder i helsenorge, mer igjen av lønn, mer penger til privat behandling! Så får det offentlige bedre tid til sine pasienter, køene blir kortere og behandligen bedre!

sier vel egentlig seg selv.

bare se på carl i hagen sitt utspill omm at han ikke kunne skjønne at pårørende ville vite hvor deres brn ble drept bare ordi han tror at han ikke hade villet vite det.

greit, han sympatiserer men viser ikke empati. trekk det inn i politikken, han klarer ikke å se at folk har forskjellig behov. hvordan kan han da med rp styre norge på en bra måte?

ok, han trakk det tilbake. ikke fordi han ikke står for det han sier, men han ble presset.

og et dere va, man ser mange slike ksempller i frp sin politikk. de tenker kun på et mindretall i norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...