Gå til innhold

Kan mødre som har tatt keisersnitt være like stolte som de som har hatt en naturlig fødsel??

Anbefalte innlegg

Kunne argumentert med mye her egentlig, men for å være helt ærlig så begynner jeg å bli ganske trøtt av det hele. Blir jo bare gjentagelser av det som er sagt.

Forøvrig så synes jeg du er lite saklig i din argumentasjon og går løs på meg som person, noe som overhodet ikke har noe med saken å gjøre. Det burde du holde deg for god for.

Fortsetter under...

Men argumentene dine er jo ikke logiske. Du mener at dersom man har en medisinsk grunn til KS er det greit, da er det en bragd, men om man ikke har en medisinsk grunn er det ikke en bragd. Det er da samme inngrepet???

Og jeg måtte ha KS, både jeg og sønne min holdt på å dø så jeg er stolt av at jeg fremdeles er i live og takker Gud for at det finnes et alternativ, visst ikke hadde vi vært døde begge to.

JEG lite saklig?det er du som starter en tråd der DU går løs på flere personer faktisk, det jeg sier deg er at du burde holde deg god for det...ser du virkelig ikke dine egne teite og dømmende innlegg???Og det er typisk sånne kvervulanter som deg: kunne ha argumentert, blir bare trøtt av det hele....Du har ingenting å komme med!!

Annonse

Hehe -- latterlig innlegg....

Jeg er rimelig sikker på at du var av dem som løp innom og brukte noen timer eller et par døgn for å presse ut ungen og for deretter gå litt breibeint rundt på barsel et par dager og klage over at det var SÅÅÅÅ Kjedelig der....

Hadde det vært mulig, ville jeg byttet med deg hvilken dag som helst!

Hilsen en som var innlagt noen uker i forbindelse med fødsel med mye stor livstruende problematikk.

Du har misforstått det helt grunnleggende med det å få barn. Å være stolt over hvordan barnet kom til verden blir like uviktig og banalt som å være stolt av hvordan det ble unnfanget.

Det er først når barnet ser dagens lys at de virkelige store utfordringene kommer. Det er da livet som mamma starter. Det er da man har virkelig grunn til å være stolt (eller ikke) over jobben man har gjort når man legger hodet på puta om kvelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...