Gå til innhold

Noen her som trener med rockering og vil gi en nybeg. litt tips?? :)

Anbefalte innlegg

Tenkte å kjøpe en treningsrockering i håp om å stramme opp min litt puddingaktige mage.. MEN, når jeg satt meg ned for å se litt på det fant jeg jo mange forskjellige typer og fasonger!!! Eller, alle var jo runde, men noen har flere "massasjepunkter" enn andre, og noen har annerledes massasjepunkter enn andre... Så jeg stiller noen spm her og håper på svar!!

1. Hva slags rockering bruker du?

2. Er du fornøyd?

3. Hvor mange kg veier den?

4. Hvis du har holdt på lenge: Begynte du rett på "tung" eller startet du litt lettere, og kjøpte ny ettehvert?

5. Hvor mange massasjepunkter er det, og hva slags?

6. Ble du relativt fort fin?

7. Fikk du blåmerker i starten?

8. Hvor mye kostet den? Ny/brukt?

Tror det var alt jeg lurte på... Hvis du har noe mer å tilføye, gjør mer enn gjerne det!! Er veldig takknemlig for all hjelp jeg får :)

Fortsetter under...

Gjest Filifjonka

1. Jeg har Acu Hoop fra Sports Hoop, bestilt fra USA.

2. Jeg er fornøyd, men det er slett ingen vidunderkur. Du får ikke en fantstisk kropp av den, med mindre du har en _nesten_ fantastisk kropp fra før. Den styrker kjernemuskulaturen og midjen blir litt smalere.

3. Den veier 4 lb, tror jeg. Skal vi se, det blir vel.... i underkant av to kilo.

4. Jeg begynte rett på den jeg har nå. Gadd ikke å kjøpe flere bare for en overgangsfase.

5. Har ikke den fjerneste anelse. Den er liksom bølgete på innsiden. Jeg har aldri telt...

6. Fin og fin. Jeg fikk strammet opp midjen, minsket noen cm og det tok ikke så lang tid.

7. Jeg fikk blåmerker, ja, masse. Det var ufattelig vondt i de første to ukene, så roet det seg litt. Nå går det helt greit.

8. Husker ikke. Det er tre,fire år siden jeg kjøpte den...

Har nettopp begynt å rocke selv, etter at min mor rapporterte at hun har mistet 7 cm rundt midjen!

Synes det er en veldig grei måte å få fikset midjen på, og mye morsommere og lettere enn sit-ups. I tillegg tar den visst bort disse håndtakene som man lett blir plaget med etter fødsel.

Man blir jo som hun over sier ikke super trent på noen måte, men selv har jeg bestemt meg for å fikse midjen først også begynner jeg med trening når baby er litt større og det er lettere å komme seg ut, for å fikse reste, he, he.

Fikk ikke noe blåmerker selv når jeg startet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...