Gå til innhold

SF-mål i ca. uke 24/25?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vært hos jordmor idag, og ble målt til 23cm. Er 23+0 imorra....jordmor sa til meg at det var god vekst siden sist, og at det viktigste er at man følger sin egen kurve..og at det ikke betyr at det blir en 5kg baby selv om man ligger over den røde streken :P

Ja, det er heldigvis sant! :) Bare husker så godt den enorme magen sist, og håper det blir litt lettere denne gangen, men det ser ut som jeg skal bli en kule nå også! Jaja, babyen er fornøyd i alle fall, det er jo det viktigste! :-)

Nei, det er litt vanskelig å se for seg at man skal få SÅ stor mage, men HJELPES så mye et stykke hud kan strekke seg! :-)

Min første var 4390 gram og 54 cm lang. Stor baby! :-) Gikk 10 dager på overtid også, og det hjalp ikke akkurat på størrelsen, hihi :-) Jaja, bare å forberede seg på enda en stor baby, tror jeg! Trøster meg med at jeg i alle fall slipper varmen denne gangen (fødte i midten av juli sist).

Oi ja da var det en stor baby hehe :) Må vel kanskje forberede meg på det samme da, siden magen vokser i god takt ;)

Ja en får se det positive i å få barn midt på vinteren også! Og at barnet da blir noen måneder når sommeren kommer, det syns jeg er positivt :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...