Gå til innhold

Solrose1 kan du se litt på meg.. ser tilbake i kveld eller i morgen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utdannelse?

Graviditet?

ja det du måtte få opp ellers og :)

04.06.91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei..

ja kan se litt på deg..litt opptatt nå..men kommer inn igjen i kveld ok?klem

Skrevet

Tusen takk. Ta det når du har tid, ingen hast ;)

Skrevet

Hei søte vennen ..

Da har jeg fått sett litt på deg..

måtte vaske ferdig huset i stad..var så vidt innom her bare for å se..men altså nå er jeg her og har sett litt på deg..

Først får jeg opp at du er usikker på om du skal ha/lage nr 2 nå eller ta utdannelse først..stemmer det?

får opp at du kombinerer det jeg...

ang graviditet...ang. mnd får jeg opp august september...litt usikker på om du blir gravid da eller om det er mnd du føder i...skal prøve å gå litt mer inn på det...

får opp gravidit på deg nå..en del av meg vil si at du alt er gravid..stemmer det?men får også opp september..mulig du blir gravid i august og finner ut av det i sept.

ser du får ei søt lita jente..

ang. utdannelse..dette går bra..de er forståelsefull på skolen ang graviditet ser jeg..

ellers ser jeg at du skal satse på det du går å tenker på...får bare opp de ordene..ikke hva det er...

det er hva jeg får opp på deg nå...kan se mer siden om du vil...

ser du litt på meg også?

som deg lurer jeg også på graviditet..

når ser du graviditet på meg? kjønn? hvor mange barn får vi?og ellers hva du får opp..

født 2 april 1969

sambo 21 jan 1964

klem

Skrevet

Oj, den traff hodet på spikeren, fikk tårer i øynene her :) det stemmer at vi tenker på nummer to, men utdannelsen er ikke fullført jeg har 1 1/2 år igjen og det er dårlig betalt, dette gjør at jeg går frem og tilbake med meg selv. Utdannelse vil og må jeg ha, men liker meg ikke på den avdelingen jeg jobber, så det er en hindring for meg. Men tusen takk for svar kjære deg!

Håper du kan komme litt mer innpå det med barnet :) bare når du har tid.

Nå har jeg sett litt på deg.. Får opp stekt ønske om barn.Det er tungt for deg å se og høre om folk som er gravid, for du ønsker dette så sterkt selv. Dere har prøvd en god stund? eller tar jeg feil? får opp at dere får litt hjelp fra fagfolk når det gjelder graviditet, men at dere prøver selv utenom.. mulig jeg tar kraftig feil her, da må jeg bare beklage!

Får også opp sorg, eller at du lengter etter noe som gjør livet ditt komplett, er det dette barnet? Du må slappe av, kroppen trenger hvile, tror du stresser en del. Får opp en ferie rundt mars, har dere tenkt dere på tur da? om ikke så vil jeg at dere gjør det. For dette har kroppen din veldig godt av. Husk å ta en pust i bakken søte deg.

Ser deg gravid i juni 2012, og det blir en jente :) får ikke opp flere barn, men mulig dere bare vil ha et barn eller at de andre barna kommer om noen år ;) masse lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...