Gå til innhold

Trenger jeg hjelp?

Anbefalte innlegg

Har etter svangerskapet begynt å kaste opp med vilje fordi jeg ikke liker magen min.jeg tenkte at dette skulle jeg stoppe med når jeg kommer ned på vekta jeg ønsker.

I tillegg til dette så trener jeg.

Jeg gikk ned 4 kilo på 1 mnd, og synes det gikk alt for tregt, så i tillegg så har jeg begynt å sulte meg de siste ukene, på 2 uker så har jeg spist 1 porsjon tomatsuppe og 10 fiskepinner.

MEN når jeg først spiser så blir jeg kjempekvalm og begynner enten å kaste opp eller så kommer det rett igjennom meg!

ja, bæsjen min er gul å flytende (sorry for ekkle detaljer)

så jeg prøvde i dag å spise et par brødskiver og 1 yoghurt fordi jeg var så utsultet og svimmel...

men det kom også bare rett igjennom meg....

Trenger jeg hjelp ? jeg tror ikke jeg er syk..

og jeg vil fortsatt ned i vekt, men vil også kunne spise slik at kroppen tar til seg LITT næring hvertfall.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143503906-trenger-jeg-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff da.. dette hørtes ikke spesielt bra ut nei.. ser ut som om du trenger litt hjelp... snakk med noen, hvis du ikke tør snakke med legen... er jo og et forum om spisevegring her... kanskje litt hjelp aa faa der...

samtidig maa jeg bare fortelle deg at naar du ikke spiser, saa vil du strax slutte aa gaa ned i vekt pga at kroppen din blir i forsvarsmodus, og dy faar sakte forbrenning... saa det lønner seg faktisk aa spise...

du trenger hjelp, og du trenger aa innse at du trenger hjelp selv... og du trenger aa jobbe med selvfølelse, og kroppsbilde... haaper virkelig du tar til deg dette og faar hjelp med en gang, før det blir enda vanskeligere!!!

barnet ditt trenger en sunn og frisk mor!

hvorfor har du egentlig saa stor trang til aa miste magen... er ikke du god nok som du er... tror nok at folk liker seg selv om du har 5 kg for mye...

en lege vil kunne snakke med deg, og kanskje hjelpe deg aa slanke deg paa en sunn maate... men du maa vaere litt tolmodig

Annonse

Ikke noen vits å angripe HI (så det var en over her som gjorde det)

Men du burde kontakte legen din og få en diettplan. IKKE gjør som meg!

Jeg ville ned i vekt og begynte med Nutrilett. Det skal man kun bruke en uke i strekk, jeg brukte det i 6 mnd. i strekk.

Det endte med at jeg ikke fikk i meg fast føde mer. Tvang i meg fast føde og spøy etterpå siden kroppen min kun var vant med flytende.

Frem til jeg ble gravid spiste jeg ekstremt lite. Enkelte dager spiste jeg kun 1 egg og litt middag. Ikke til å anbefale for i svangerskapet har jeg gått opp en del ekstra grunnet jeg sulta meg så legger veldig fort på meg.

Men jeg vet at jeg blir på samme måte etter svangerskapet, men jeg vet at jeg sliter så er veldig obs på det :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...