Gå til innhold

Vinterpose!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det tid for å bestemme seg for hvilken vinterpose vesla skal få.. og det er ikke så lett. Noen som har erfaringer å dele????

Voksi vs Lammy dunpose?????

Videoannonse
Annonse
Gjest Madolyn
Skrevet

Ja dette lurer jeg også på :) Håper noen vil dele sin erfaring med vinterposer! Det beste må jo kanskje være èn som kan vokse med barnet, slik at man slipper å kjøpe to stykker?

Skrevet

Digger Voksi Urban, veldig varm og deilig at posen ikke er så lang når babyen er liten.

Litt vanskelig med bruktkjøp i forhold til hvordan posen er oppbevart, allergier og røyk. VIlle kjøpt brukt av kjente men litt i tvil av ukjente.

Skrevet

Vesla vår er 9 mnd og 76,5 cm!!! Så jeg må ha en som er lang... Den vi hadde i fjor er alt for liten. Men det var en gammel saueskinnspose. Den passet perfekt i vognbaggen da!

Skrevet

Vi ha odenwalder lammy xl, og er veldig fornøyd med den iallfall. Lånte en voksi pose til sønnen min da han var liten. Var veldig god og varm den også, men et herk med alle knytingene da han begynte med sko...

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Går ann å kjøpe brukt også, gjorde vi, helsesøster fortalte at det bare var å vaske som annvist, også legge den i fryseren etter at den er tørket, vår lå i 4 døgn (hun sa 24 timer, men vi valgte å la den ligge lengre)

Eller så er det kjempe godt med lammeskinspose da, enda de bare varer den ene vinteren, er lun og god, vi lånte av min søster, og var så lunt og godt hos gutten vår, at vi slapp å dra på han masse klær :)

Skrevet

Vi kjøpte voksi urban til jenta vår som ble født i november i fjor og var veldig fornøyd med den.

Til vinteren nå, glider vi bare av topplokket og setter på det andre så blir posen mye lenger :) Den kan anbefales!

Til våren kjøpte vi en tynn tynn ullpose fra Lille Sommer, har fått veldig mye skryt av den :)

Skrevet

Vi har samme odenwalder-pose som den i linken rett over her!

Den er knallgod og varm, digger knytingen øverst ved hodeenden og det at den er så lang at den holder hele vognperioden:)

Skrevet

Hvis du tenker å kjøpe Voksi Urban anbefaler jeg å heller kjøpe Troller-posen. HELT lik men med mulighet for å snørre litt sammen ved hodet. VELDIG greit!

(Har hatt både Troller og Voksi. Begge var gode, men foretrekker Troller. OG Troller har fått bra i alle testene jeg har funnet.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...