Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #1 Del Skrevet 23. august 2011 Hei på dere! Jeg vet det er mange tråder om dette temaet, men jeg synes det er vanskelig å finne noe konkret som ligner på min situasjon. Den 12-13. august fikk jeg menssmerter (litt svakere enn normalt) og brun utflod/blødning som varte i to dager. Det var en liten blødning, ikke noe mensenmengde. Det kom uansett litt. Festeblødning? I dag, 23. august fikk jeg imidlertidig en blødning til. Den er foreølpig brun og det kan se ut som det har kommet lysebrunt sekret som er litt tynnere enn det var 12-13. Det har kommet en liten rød prikk på str. med en sukett i truseinnlegget, ellers er alt brunt. I mellomtiden har det vært lite utflod, om det har kommet noe har det vært hvitt og litt tykkere enn normalt. Jeg har hatt mensmurringer, småmurring i korsrygg, ømme bryster, tett i ene neseboret, stikking nederst i magen og en stølhet som lå som et belte rett over skambenet. Stølheten ga seg etter 3 dager. Stølheten kom i dagene etter jeg hadde vondt i starten på den brune utfloden, morgenen den 12. Kan stølheten ha kommet av at jeg hadde litt småvondt den 12.? I tillegg til dette vil jeg informere om at jeg har brukt p-sprøyten fra sept. 2009 til nov. 2010. Min siste sprøyte var da i november i fjor. Til nå har jeg ikke hatt blødninger. Jeg begynner å lure i og med at alt blod er brunt og tydeligvis gammelt, og hvor kom det fra? Har ikke hatt blødninger i p-perioden, utenom noen små spottinger nå og da. Jeg har noen merkelig følelser nederst i magen, er "tung" og oppblåst, har vært halvdårlig i magen, egentlig en miks av både hard og løs mage. I tillegg er hunden veldig klengete og vil ligge med hodet på magen min. Hun er veldig knyttet til meg, men er kjempeskjønn nå. Kosete og god. Any thougts? Hilsen håpefull. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143503670-h%C3%A5per-noen-kan-ta-seg-tid-til-%C3%A5-lese-brune-bl%C3%B8dninger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #2 Del Skrevet 23. august 2011 kanskje kommer mensen, kanskje er du gravid.. who knows... vent å se eller ta en test =) jeg hadde abort 9 april. blødde 2 uker, fikk "mensen" 20 mai ca( rundt den dato den pleide komme før jeg ble gravid.) hadde vanlig mens. så fikk e blødning 3 juni igjen!!!!!!!! ble forbanna da, trodd jeg skulle ha EL!! blødde masse friskt bblod i 3-4 dager) fikk stikkinger i magen sluttten av juni.. og følte sm jeg fikk lopper i blodet og bena fløy..for meg er dette tegn på graviiiditet så tok en test ddagen etterpå og er 12 uker nå... kanskje litt til hjepl? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143503670-h%C3%A5per-noen-kan-ta-seg-tid-til-%C3%A5-lese-brune-bl%C3%B8dninger/#findComment-143503703 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. august 2011 #3 Del Skrevet 23. august 2011 Gratulerer så mye med at spiren sitter da!! Skulle ønske jeg var i samme situasjon! En gave til livet jeg testet meg i dag, men fikk negativ test. Det bare kjennes rart ut, men det er klart at uten mensen i så lang tid, så har man kanskje glemt litt hvordan det kjennes ut! Men mensen med 14 dagers pause høres litt merkelig ut! Det har også stikki litt i hoftene mine, og hatt litt stråling ned i låret. Merkelige saker.. Jeg skal til GU 14. september, så tror jeg bare roer helt ned til da. Det får heller bli en gave og overraskelse enn skuffelse.. Da ser han vel alt. Evt. en tom fostersekk eller ingenting.. Takk for svar Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143503670-h%C3%A5per-noen-kan-ta-seg-tid-til-%C3%A5-lese-brune-bl%C3%B8dninger/#findComment-143503726 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå