Gå til innhold

Tips for å se eldre ut!!

Anbefalte innlegg

Det er greit at jeg ikke har rynker eller grått hår. Samme at jeg blitt 5 kg tyngre siden jeg var 15 år.

Men ansiktet mitt ser endå like barnslig ut som da jeg var 15 år. Alle som ser meg idag som ikke har hatt kontakt med siden jeg gikk ut av ung.skolen. Sier at jeg ikke har forandret meg i det hele tatt.

Både lærere, helsesøster og med elever.

Men jeg lei av bli spurt om legitimasjon på kino og på utesteder.

Jeg er nå snart 40 år.

Det er greit at jeg lik mi eldste søster som er 48 år. Hun ser også mye yngre ut enn hun er. Men hun har mer voksne trekk over ansiktet enn jeg har.

Hun har heller ikke fått rynker eller grått hår.

Yngste søster av oss ser mye eldre ut enn det vi går. Hun er 38 år og ser ikke dag under 40 år. Hun har synlige rynker over hele ansiktet og må farge håret hele tiden for det er grått.

Hva kan jeg gjøre for å se eldre ut.

Jeg er 160 cm høy og veier 58 kg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143503655-tips-for-%C3%A5-se-eldre-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo farge håret grått, spesielt ved ørene og noen stenk her og der.

Pass på å feste utagerende 4-5 kvelder hver uke i et halvt års tid.... Gjerne også drikke minst mulig friskt vann i denne perioden.

For å få et mer pløsete utrykk i ansiktet, kan det være nyttig å henge en klesklype i huden under øynene over natten.

Lykke til! :)

Slanke deg, for da kommer rynkene lettere ;) hehehe....

Nei, noen har det bare sånn. Jeg blir ikke tatt for å være 15, men folk tipper meg til 10 år yngre enn jeg er. Og jeg er 40. Det slår ikke feil. Og sånn har det alltid vært. Lillesøsteren min ser faktisk eldre ut enn meg, og første gangen jeg hørte det, så var hun 12 år og jeg hele 16! DA ble jeg sur, da ;) Men i dag liker jeg det :)

Kanskje det er klesstilen din, hårfrisyren din eller noe, som gjør at det er sånn?

Jeg vil ha seriøse svar.

Jeg og min edste søster er lik mi mors tante. Hun ble 98 år gammel. Men var sprek som 70 åring og såg ut som 70 åring da hun døde.

Så det ligger til gene det her.

Kanskje jeg skulle be frisøren om hjelp.

Orker ikke å vise fram legitimasjon mer.

Har du langt hår? Hvis det, klipp det kort.

Kle deg "voksent" Dvs. kutt ut jeans og begynn med litt type "drakt" osv.

Gå på en ekte dameforretning og handle klær der.

Ellers så er det jo egentlig litt morsomt å gå for å være yngre enn man er så lenge man blir tatt alvorlig i arbeidslivet.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...