Gå til innhold

Første blødning etter SA

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Min første mens etter SA var også merkelig. Litt av og på i tre dager, så plutselig helt stopp. Snakket med legen min om dette da jeg var innom og fikk høre at det var helt normalt at de første periodene etterpå kunne være litt "rare". jeg fikk min nøyaktig 4 uker etter SA.

Jeg fikk selv bare denne ene, da jeg ble gravid igjen rett etter denne :-)

Det er på dagen 4 uker siden jeg hadde en SA, og i dag blør jeg. Ikke veldig mye.. Det rare er at jeg har hatt så mange symptomer på gravid igjen; ømme og større bryster, uvel/småkvalm, oppblåst og trett. Kanskje det bare er kroppen som "spiller meg et puss"?! At det er tanta som gir meg falske forhåpninger??

Jeg har hatt litt krøll på tanta etter SA men gyn sier at det er helt normalt. Mente jeg hadde ELslim i dag og for 19 dager siden, og i midten har jeg hatt noe blødning men veldig lite. Gyn sier jeg mest sannsynlig ikke har hatt EL men at SA`en har påvirket hormonene slik at slimhinna blir litt tullerumsk. Har en syklus på rundt 24-26 dager. Så kanskje om 10-14 dager kan jeg beg å telle... Såfremt gubben blir med på ny runde da...

Lykke til alle med graviditet og prøving;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...