Snupperella81 Skrevet 3. september 2011 #51 Skrevet 3. september 2011 Jeg måtte opp på do nå og testet selvfølgelig da, og vet dere hva....? Det kom opp en fin pluss, jeg er i sjokk..... Også tenker jeg, kan det stemme.? Er 4 dager til ikm. Og den kom opp ganske fort... Jeg er helt skjelven. Egget/eggene kan vel ikke bare ha sneiet borti.? Nå skal jeg fortsette å teste framover ja:-) jippi:-) håper det går bra denne gangen:-)
trulte-74 Skrevet 3. september 2011 #52 Skrevet 3. september 2011 Hei! Så bra Snupperella :-) Gratulerer så mye! Det er vel sjeldent at en positiv test viser feil, så nå kan du puste lettet ut :-) Jeg har kjøpt en test, men har ikke turt å bruke den enda... Har som sagt skrekk for tester og gruer meg så jeg er kvalm. Hadde skikkelige menssmerter i natt, men har ikke kjent noe i dag. Så hva det betyr aner jeg ikke. Kan ha smerter i noen timer, så kan de bli borte i mange timer. Noen som har det på samme måte? Når pleier dere som har prøvd før, å få mensen etter negativt forsøk?
Snupperella81 Skrevet 5. september 2011 #53 Skrevet 5. september 2011 Takk:-) tok ingen test i går, men tok en digital istad. Gravid 2+3 står det:-) :-) :-) :-) :-) :-). Jeg er graaaaaviiiiiiid:-D. I morgen er det to uker siden uttak. Måtte dere andre få like positive tester:-). Etter neg forsøk har jeg fått igjen mensen ca 2 dager etter jeg har sluttet på Crinone. Så den har alltid vært forsinket i forhold til ikm.
Kjærlighetsbarnetønskes Skrevet 5. september 2011 #54 Skrevet 5. september 2011 Gratulerer så masse Snupperella. For en lykke Tok selv en i stad og der sto det IKKE GRAVID Mistet litt motet da. Ligger likt i løypa som deg. To uker siden uttak i morgen. Kan jo være for tidlig å teste, men siden du fikk positivt... ja/nei/vet ikke...Får prøve å vente til fredag og blodprøve, og håpe ikke mensen kommer Meeeeen....hurra for deg
trulte-74 Skrevet 5. september 2011 #55 Skrevet 5. september 2011 Gratulerer igjen Snupperella! Over og ut for meg... To uker siden uttak i dag, og testet negativt.... Skikkelig skuffa.... Snufs... Må ta blodprøve i dag, men forstår ikke helt vitsen nå... Håper du har testet for tidlig Kjærlighetsbarnetønskes, og at du får positiv test senere i uken :-) Klem fra meg
Kjærlighetsbarnetønskes Skrevet 5. september 2011 #56 Skrevet 5. september 2011 Takk Trulte...jeg håper på det. Har liksom hatt mye murring hele helgen så begynte å bli litt positiv. Ser at Snupperella har satt inn to egg.. Kanskje et dumt spm.. men får man mer hormoner av det og tester positivt før?? Har nemlig bare satt inn et. Men kan det ikke hende at du også tester positivt på blodprøven. Skiller bare en dag på oss Krysser fingre..!!
Snupperella81 Skrevet 5. september 2011 #57 Skrevet 5. september 2011 Takk:-). Så trist trulte:-(. Jeg synes jeg testa positivt veldig tidlig, kan jo være to som har festa seg, og da er det vel mere hcg å spore opp? Sist jeg var gravid testet jeg på ikm, og den streken kom ikke opp så fort som den gjorde på lørdag. Hazekamp på ivf klinikken sier at man ikke skal teste for tidlig, for man kan være gravid selv om den er neg tidlig. Er ikke alle som prod hcg like raskt. Jeg skulle egentlig teste på lørdag som kommer. Det er fortsatt håp:-)
Puma - sprekker snart! Skrevet 6. september 2011 #59 Skrevet 6. september 2011 Hei. 6 dager siden innsett nå, og jeg har mye symptomer altså! Har vært gravid før, og bivirkningene av Lut ligner veldig på svangerskapstegn så det er til å bli rar av. Oppblåst, trykk i underlivet, hormonell og sentimental og HISSIG, trøtt. Ja, dette er moro dere....!
prøver 2,5 år Skrevet 6. september 2011 Forfatter #60 Skrevet 6. september 2011 Ja, her går også alt opp og ned. Mye bivirkninger av lutinus her også igrunn.... Mye følelser i sving..kjennes ut som jeg skal få mensen hele tiden med ømme pupper og alt. Glad for snart å kunne ta en test og få et onkelig svar. har jo testet for noen dager og fikk da negativt..Skal teste tidlig torsdag morgen, sier fra når jeg vet mer! Gratulerer til dere som har testet positivt, håper jeg også kan slå følge m dere på veien.. kan ikke tenke meg hvordan det er å gå igjennom dette gang på gang for å komme ut med negative tester gang på gang.. dere må være de sterkeste jeg vet om... Ønsker dere alt godt!
prøver 2,5 år Skrevet 8. september 2011 Forfatter #61 Skrevet 8. september 2011 Jippi! På testen i dag sto det gravid!!! Her er vi helt i himmelen! Vi tok testen nå før mannen min dro på jobb! Så nå håper vi på at spira/spirene blir der, slik at vi får se på ultralyd om en tre ukers tid om det er en eller to der inne!! Hvordan er det m dere andré? Flere som har testa ennå? Var jo nesten overbevist om at det ikke våt noe jeg, for tok jo en tidlig test for 6 dager siden og den var negativ! I'm in heaven!
Snupperella81 Skrevet 8. september 2011 #62 Skrevet 8. september 2011 Graaatuleeerer:-) :-) :-). Termin samme dag vi da:-). Har du fått svar på hcg prøva enda? Jeg tok på tirsdag og den var på 311. Den var vist fin. Så da føler jeg meg litt mere gravid.:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå