Gå til innhold

Gutten min er invitert i bursdag neste lørdag, de skal begynne dagen på Burger King klokken 10 om morgenen:(

Anbefalte innlegg

Jeg velger heller og gi barnet mitt en solid frokost fremfor at han skal begynne med usunn fast food så tidlig på morgenen, er det jeg som er hysterisk eller hvordan hadde dere reagert??

Fortsetter under...

Regner med at dette ikke skjer så altfor ofte, så litt hysterisk vil jeg si.

Vil også at vi og barna skal starte dagen med en sunn og god frokost, men for en sjelden gang så ser jeg ikke noe problem med det.

Ikke vær så hysterisk da!

Om du gir ungen en grov skive med leverpostei klokka åtte tar han ikke skade av en burger klokka ti altså, men mindre det skjer mange ganger i uken og det regner jeg ikke med at det gjør.

Annonse

Tviler på at de spiser med engang kl 10. Kanskje de begynner å spise kl 11, og da nærmer seg jo lunsjtider.

Herre gud, må si at du er hysterisk...

What? Sååå hysterisk går det ikke ann å bli!

Noen lørdager får sønnen min kjeks og druer til frokost. Noen søndager rekker han å døtte i seg godis fra dagen før som han har lagt unna. Noen onsdager får han dessert om han har ryddet rommet sitt innen uken. Noen ganger kan vi ta en spontantur på Mc Donald. Jeg må jo være helt skrudd ift deg ;)

Slapp av. Man får ikke hjerteinfarkt av å spise BK til frokost en gang innimellom. (såklart ikke 4 ganger i uka, men noen ganger i året er det helt ok ;))

Trur ikke at ungen din tar skade av å spise usunn frokost den ene dagen. Er vel ikke det som skal legge føringa for hvordan kostholdet ellers er. Hadde ikke reagert.

Hjernedødt spørr du meg..Synes ikke du er hysterisk. Latterlig å feire bursdag på en hamburgerbar..

Ville gitt ungen frokost før han dro. Så har han hvertfall noe ordentlig mat å gå på :-)

Annonse

Jeg er ikke så bekymra for maten, men kl 10??? på en LØRDAG?? Da har vi knaptnok stått opp vi, langt mindre ordna oss for dagen... Jeg hadde ikke fått opp ungen så tidlig på en lørdag.

Jo det synes jeg. Dessuten MÅ man ikke ha pølser og brus. Går an å legge _litt_ mer arbeid i en bursdag enn å slenge en pakke pølser i gryta :-P

Det var tidlig.. =( skjønner du ikke liker dette. men om han er slik som står opp tidlig, så kan du gi han litt ekstra fiberik frokost sånn i 7-8 tiden, så blir det som en lunsj.. (tar jo ofte litt tid før maten kommer osv.)

La han få lov den ene gangen.. er jo ikke slik at det er hver helg ;)

Men helt enig i at det ikke er greit å ha slike bursdager...

Akkurat hva de skal spise kunne ikke interessert meg mindre, men bursdagsfeiring allerede klokka 10? Det var pinadø først på dagen på en lørdag, du!

Det er ikke i nærheten av hver lørdag jeg er ute av senga til kl 10.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...