Harfåttprinsen:) Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 Da har jeg vert på kontroll, er 36+4 idag Hode satt godt nede i bekkenet men hun kunne vrikke litt på det... Ellers har jeg begynt å fått litt vann i kroppen og har L+3 i urinen, ble sendt på dyrking. Har endel kynnere og "mens"lignende smerter i korsryggen nå de siste dagene... JM sa at ble d værre måtte jeg bare ta kontakt med føden. Ellers var alt bra med Prinsen:) skal på ny kontroll neste uke også Hvordan står det til med dere andre jenter da? Jeg går og håper det skjer noe neste uke,men ser for meg at jeg må gå laangt over termin... hehe Men er meget moden for og bli ferdig med fødsels smerter og få se gutten min Og samboeren min er også veldig klar for dette Ha en fin dag
pregnito Skrevet 23. august 2011 #2 Skrevet 23. august 2011 Heihei bra det stod til med den lille i magen. Jeg er i uke 38+6.. var også til kontroll i dag.. hodet lå godt nede i inngangen til bekkenet, men hun kunne bevege godt på det.. Har litt protein i urin så må være litt obs på hvordan jeg føler meg med tanke på sv.skapsforgiftning.. Håper og så innderlig at hun vil komme før termin.. er så sykt lei. Masse vann i kroppen og er kjempetung. Har en del ryggsmerter som kommer og går og litt mensenmurringer i magen.. men ellers ingen tegn til at det nermer seg :/ Håper jeg våkner i natt med en våt seng Vi er kjempeklar her også.. begynte å pakke sykehusbaggen i dag.. Er vell ikke annet enn å vente..
alexmommytobe Skrevet 23. august 2011 #3 Skrevet 23. august 2011 hei! er 36+3 i dag og begynner aa bli ganske saa lei naa! var paa kontorll i gaar og hodet hadde festet seg og jeg hadde 1 cm aapning. har en god del kynnere med mens lignende smerter, men de er ikke i nerheten av aa vere regelmessige enda! haaper ogsaa at vannet gaar og at fodselen starter snart, da er det liksom ingen vei tilbake forrige fodsel startet med vannavgang saa haaper paa det denne gangen ogsaa
<3baby 3<3 Skrevet 23. august 2011 #4 Skrevet 23. august 2011 Hei Har også vært på kontroll i dag. uke 37. de to siste kontrollene har hodet vært festet, men nå var d litt bevegelig men godt nede i bekkenet. trodde ikke hode kunne "løsne" igjen, men er jo tredjegans, så kanskje det har noe å si. ellers var alt vel. hva ligger hjerterytmen til babyen deres på nå mot slutten? er det gutt eller jente? Har til tider fryktelige pusteproblemer, må bare legge meg ned, føler at jeg holder på å besvime. har noen av dere det sånn?
Siripiri venter nr.3 Skrevet 23. august 2011 #5 Skrevet 23. august 2011 38 uker i dag. Føler ingen tegn til noe som helst. Ikke utålmodig enda, men vet jeg blir det snart. Har gått flere dager over termin med de to første, og det er GRUSOMT. Men må prøve å innstille meg på at det skjer igjen. Hodet ikke festet og ungen ligger fortsatt høyt i bekkenet. Hjerterytme på 130 de to siste kontrollene. Vet ikke om det er gutt eller jente, men har 2 jenter fra før så sterk misstanke om at det ligger en liten frøken der inne denne gangen også :-) hvor skal dere føde?
Harfåttprinsen:) Skrevet 23. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2011 Her ligger hjerterytmen på 146 og oppover Å blir en gutt
Endeligmamma<3 Skrevet 23. august 2011 #7 Skrevet 23. august 2011 38 uker jeg også. Jeg var til jordmor i går og hodet var festet godt nedi bekkenet, så det var godt å høre. Ellers fikk jeg modningsakupunktur for første gang, så da får jeg bare håpe at det fører til fødsel litt før termin...skal igjen neste uke og event uka etter.. Ellers har blodtrykket mitt blitt bedre (var litt høyt i forrige uke)..og har nå kun spor av protein i urinen..så da er det ikke fare for svangerskapsforgiftning lenger...såå glad for det! Jeg kjenner jeg er klar for fødsel nå ja.....men hun kan godt holde seg inne en uke til for min del..har noen få ting å ordne først. Når det er sagt gleder jeg meg veeelig til å få kroppen min tilbake....få puste igjen, slippe halsbrann og kvalme,søvnløshet og bekkenvondt......og mest av alt gleder jeg meg til å få prinsessa i armene...for en lykke det skal bli!! Jeg skal føde på stavanger sykehus. Hjertelyden til vesla her ligge rpå rundt 140..
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 23. august 2011 #8 Skrevet 23. august 2011 hei og hopp begynte på min 40 uke idag..blir noen spennende dager/ uke ® ..kjenner jeg virkelig er klar for at hun kan komme nå. termin 1 september og d nærmer seg. er 3 gangs og har gått overtid med 4-5 dager med de 2 andre. venter ei lita frøken denne gangen også (gutt/jente fra før) så storesøsken som maser veldig på når hun kommer..men jeg må vel bare innrette meg på overtid denne gangen også..selv om psyken er beg. å settes på prøve sliter med mye kynnere/rier (vonde) som kommer men forsvinner igjen..nedpress..sitter på ei bowling kule ( ihvertfall føles d sånn) fått bekreftet at hun ligger så langt ned hun kan og at hodet har vært festet og d kjennes somsagt. sjekket modning og fikk beskjed om at mormunn var myk men lukket..så kanskje alle vondtene gjør nytta si nå... ellers skal jeg føde på lillehammer, og har bestilt mamma som jordmor denne gangen også. lykke til dere andre..spennende å følge dere her inne:) twi twi..dere gjør en kjempe jobb- og premien er den BESTE:)
Knotten & lille persille Skrevet 25. august 2011 #9 Skrevet 25. august 2011 Kontroll idag 37+5. Hodet festet og godt nedi bekkenet. Glad for det siden jm ikke hadde troen på noen festing denne gangen(3. gangs). Har hatt masse kynnere i mange uker, men det har faktisk roet seg litt i det siste. Sover godt om natten, bare avbrutt av småen på to som har separasjonsangst i full blomst om dagen! Har fått akupunktur mot bekkenløsningen, for modning, avslapning og energi og føler meg som et nytt menneske disse dagene. Kan godt gå et par uker til jeg:-) forbereder meg på overtid siden forrige kom en uke over. Koser meg i permisjon og nyyyter å ha huset for meg selv en stakket stund.....blir forferdelig lenge til neste gang:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå