heisand? Skrevet 23. august 2011 #1 Del Skrevet 23. august 2011 Hva med å kunne se antall som har sett på innlegget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 23. august 2011 #2 Del Skrevet 23. august 2011 Heisann heisand. Ja, det var et godt innspill. Skriver det opp og hører med teknikeren vår om det er mulig. Bare send flere om du kommer på noe. Elin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heisand? Skrevet 23. august 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 23. august 2011 Takk, håper det. Annet som er savnet, er flere egne innlegg på egen side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 23. august 2011 #4 Del Skrevet 23. august 2011 Ja, det er jeg enig i. I neste løsning må det bli lettere å finne igjen egne innlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
It's all about me Skrevet 23. august 2011 #5 Del Skrevet 23. august 2011 Istedet for at de 40 siste innleggene blir lagret på Min Side hadde det vært fint om en selv kunne krysse av på de innleggene en ønsker å følge. Mange helt uinteressante innlegg dytter nå de jeg ønsker å gå tilbake på ut av lista. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 23. august 2011 #6 Del Skrevet 23. august 2011 Nok et godt poeng. Ser at man helst vil ha noen innlegg spart, og ikke alle. Skal sjekke om med den nye løsningen jeg. Elin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå