Gå til innhold

når skal jeg.... Noen som kan gi meg noe å "gå" etter?

Anbefalte innlegg

Hei HI, synes du får unødvendig mye refs her inne jeg.

Har selv opplevd det samme, og forstår godt at du fører det opp som samleie, da slipper man å asosiere seg selv som ofer for en voldtekt, det er lettere å bare se det som samleie, i håp om at det kan fortrenges (det funker ikke i lengden, men med hjelp kommer man seg videre)

Til spm ditt: Jeg tok også angrepillen innen 24 timer (9 timer) og hadde sist mens 11 mars, neste mens fikk jeg da 16 mars, så ble utsatt med noen få dager hos meg. Kommer ikke mensen på normal dato, ta test med det samme, litt lettere med en abort, om man bare kan ta pillene, og slippe utskrapningen. Jo tidligere du setter igang aborten, jo større sjanse for at kroppen ordner det selv.

Ta kontakt med legen din denne uka, forklar situasjonen, så får du startet hos psykolog med det samme, jo før, jo bedre.

Hilsen ei som har vært i samme sko

Fortsetter under...

Takk for svar! ja, ser heller at jeg skrev samleie enn voldtekt/overgrep, akkurat da passet det seg.. men kjente nesten at jeg måtte ta det fram etterhvert.. var egentlig ikke meningen det men...

så du hadde mens 11 mars, og fikk nesten mens 16?

Om det så blir til at jeg må gjennomføre en abort, når kan jeg gjøre dette hjemme? Dette er ikke noe jeg ønsker, er rene marerittet..

Hi

Først: Synes det er usmaklig at folk prater slik om deg, bare fordi du ikke automatisk fører opp overgrep i posten din! Dette har de ikke noe med!

Ang abort hjemme: (la oss håpe du slipper en slik belastning!)

Skal du ha en kjemisk abort, vil dette fint fungere hjemme, du får utdelt pillene og får vite hvordan og når de skal bli tatt. Det er en fordel å kunne være hjemme heletiden, så dra på butikken dagen før, kjøp alt du trenger, og ting du tror du kan trenge, for det vil blø en god del, og smerter varierer, men her var det smerter fra helvete for å si det slik, kan være godt å ha noen du stoler på hos deg, mamma, søster eller god venninne, moralsk støtte i det som er tøft!

Godt å ha hvertfall 2-3 dager på seg, så man er sikker på at man er over det, og har litt krefter igjen.

Etter 3 dager (hvertfall her) så blir det en invendig eller utvendig UL, med din opplevelse kan du be dem teste utvendig først. Dette for å se om alt er kommet ut, eller om du må til utskrapning av rester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...