Gå til innhold

Inspirert: fineste jentenavn/hjelp ønskes!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er selv av britiske aner.. vurderte lenge Emily men ente på Emilie.

Holly, Mia, Tyra, Angelica, Catharina, .. men spørs litt på hvor i fra england han er i fra.. min familie er fra london og wales.. der er det ikke så veldig mange utradisjonelle navn egentlig..

skulle jeg ha kalt opp Emilie etter oldemora hadde det blitt Emilie Dorothy.. hadde ikke gjort det uansett, men hadde heller ikke valgt et så tradisjonelt navn til min lille dåkke O:)

se på familienavnene til mannen din.. eller pappaen din?

Ana

Anna

Annabell

Bella

Celine

Daniella / Daniela

Eva

Felizia

Hanna

Hermine

Helene

Helena

Iris

India

Jessica

Klara

Konstanse

Lisa

Mirabell

Mira

Miranda

Maud

Nora

Nicole

Ofelia

Olivia

Oliva

Rakel

Sienna

Savanna

Sara

Simone

Sophie / Sofie

Tara

Vivian

Vera

Wilma

Ylva

Annonse

14:01 - Takk for forslag, vi har tydligvis lik smak :) Holly er på shortlisten vár, nydelig navn. Mia er også kjempefint, men det heter kusinen min.

Ingen aktuelle oppkallingsnavn i min familie, men vi vurderer Ruby som er etter min manns bestemors søster.

Mamman til Will & Ailo - mange fine forslag her, noen av de har vi allerede på shortlist (Molly, Lily og Iselin) :) Prøver å unngå navn som ender på a (selv om det er mange fine) ettersom det er så mye brukt de siste årene.

14:03- takk for mange fine forslag :) Jeg har sagt siden jeg så filmen "Gone with the wind" da jeg var liten at hvis jeg noensinne fikk en datter skulle hun hete India, men nå har det blitt "ødelagt" av alle kjendisnavnene (Brooklyn, Paris etc) og pga a endelsen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...