Gå til innhold

Er dock boot støvlene bra??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser de er på tilbud hos obs! nå, de skal tåle -15 og ser ganske mye varmere ut enn vanlige gummistøvler.. sånn frem til snøen,eller bruker dere de hele vinteren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hatt i vinter og kommer til å kjøpe til vinteren.

Vi har brukt dem som vinterskopar nr.2 og har sjelden vært for kalde til å bruke.

Veldig mye bedre enn vanlige gummistøvler for høst/vinter/vår.

Vurderer faktisk å kjøpe meg et par selv. Følger gjennomm ulendt terreng til barnehagen og det blir fort litt søle osv.

Skrevet

Jeg har dem og barna har dem. Bruker dem som gummistøvler når det er kjølig. Som vintersko syns jeg de er for tunge, for klamme og de er bare vannavvisende i skaftet.

Skrevet

Frøs på føttene i snøen gjorde jeg forresten, så er mer skeptisk til dem nå som jeg har prøvd dem på meg selv.

Skrevet

Har de dock boot på tilbud, altså? Ikke bare cherrox? Jeg snes de er helt supre! Men bor på vestlandet, så vi har lang sørpesesong...

Skrevet

De er kjempe gode i slapse vinter med regn og slaps og snø om hverandre. Særlig Skofus sine. De har en ullsåle og så kan man jo ha ullsokker oppi om det er kaldt ute. Både jeg og min datter har Skofus Dock boots og de er 100 % vanntette. Hele veien opp til leggen bortsett fra 1-2 cm helt på toppen.

Skrevet

Kjøpte til begge ungene idag, de er supre.

Eldstemann ville heller bruke de enn gore tex skoene sine ifjor.

Og han har hoppet i vanndammer med dem, de er vanntatte helt opp. Hvis noen opplever noe annet er det noe feil på skoene. Den myke delen er laget av neopren som er det samme som brukes i tørrdrakter for dykkere.

Skrevet

At lillebror i bhg bruker er en ting, men storebror i tredje klasse bruker også, og vil ha nye i år, for det er det beste både høst og vinter. Er de på tilbud nå altså?? Står bare cherrox i tilbudsavisen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...