Gå til innhold

Tips: amme-bh;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sparkjøp selger ammebher med spiler til 99kr, opp til 95d. kjøpte igår, den var knallgod!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde ikke kjøpe ammebh med spiler, da spilene kan "klemme av" melkeganger. Så det er en ekstra risiko for problemer med brystbetennelse osv :-(

Skrevet

Ja, det sies så, men jeg kjenner flere som sverger til spiler, og aldri har hatt noe problemer til det.

Skrevet

Jeg har allerede kjøpt 2 ammebh selv om termin ikke er før om 3 uker. De er kjempegode! Har hørt mange som liker de veldig godt. Bravado Amme bh. Koster litt da, men fant de til 399,- på Vitus apotek.:)

Skrevet

Jeg kjøpte 2stk i går på lindex, de var kjempegode!!!! uten spiler og merket var triumph..179kr pr.stk...der hadde de ganske stort utvalg egentlig både med og uten spiler, men jeg valgte disse uten spiler fordi det de det de anbefaler og jeg har hatt problemer med amming og mistet melken tidligere, så nå tar jeg ingen sjangser....

Skrevet

Vet man ikke burde ha spiler, men jeg takler virkelig ikke gå uten:( har så tunge bryst og uten den støtten som spilene gir så vil jeg ikke orke å amme pga det. hadde betennelse i skuldrene etter sist amming,så akkurat spiler er jeg nødtå ha. flere som bruker det uten å få problemer:)

Skrevet

Jeg kjøpte meg 3 stk med spiler på HM i dag. må ha str 85D. de uten spiler er så små i str :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...