Gå til innhold

Ikke lenge igjen nå så begynner jeg på lappen;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Deilig å være ferdig, ja.

Selv tok jeg ikke lappen før jeg var 21, det ble ikke lettere med årene. Jeg kommer til å presse barna til å begynne når de er 17 år hvis det må overtalelse til. Utrolig dumt å utsette slikt til man er voksen.

Lykke til.

Jeg skulle bli ferdig med lappen mens jeg var gravid og hadde nesten tre måneder på meg til kun siste rest av kjøretimer og oppkjøring og teori. Men tror du jammen ikke barnet kom 10 uker før termin, helt uten forvarsel!!

Først tenkte jeg, "jaja, dette går jo fint, jeg kan jo alltids finne barnepasser". Men månedene gikk og barnepasser var ingen enkel sak å finne når man er alenemor og bor langt unna familie. Så nå er det ikke lenge før barnet blir 1,5 år og jeg har fortsatt ikke gjort en dritt! Har flyttet til hjembygda for en stund, og venner tilbyr seg til å passe på jenta mi så jeg kan lese litt til teorien (ta nett tester også). Regner med at de er lei av å bli mast på nå:P Trenger noen bare jeg må en liten tur på butikken, og det er veldig krevende... Og litt nedverdigende også å alltid være den som maser og maser...

Har aldri hatt behove for lappen før, er nå 21 så jammen meg på tide. merket det etter vil flyttet da ønsket jeg at jeg hadde lappen, men så har jeg hele tiden glemt og melde meg på og utsatt og utsatt..

Når jeg bodde hjemme hadde jeg buss osm gikk de fleste plasser og de gikk hvert 15 min ca, så det var ingen problem og komme seg noen plass.

mens her jeg flyttet ble det litt verre og så sto vi uten bil en periode(samboeren min har bil) og det var utrolig kjipt.

Hopp i det og få gjort det, vertfall hvis du ikke har så mye igjen;)

Hilsen HI

Gled deg! Jeg tok lappen da jeg var 18, er nå 28. Har aldri angret en dag på det :-) Særlig etter jeg fikk barn har jeg satt stor pris på friheten man har med lappen og bil!

Jeg betalte hele sulamitten selv, til og med min første bil, og aldri har jeg angret på alle klærne jeg ikke kjøpte og festene jeg ikke var på. De forsakelsene der var verdt det! :-))))

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...