Silje + marsbaby Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 Var på tidlig UL i går, og knøttet hadde et søtt lite hjertet som slo og målte ca 19,8mm. Smelta litt, ja! Men i går kveld begynte jeg å få ganske vondt nederst i magen. Det har fortsatt sånn i natt og er der enda. Litt sånn stikkende smerte. Er det noen som har opplevd det? Har det sammenheng med UL? Jeg er helt grønn på området, da dette er min første, så kan hende jeg bekymrer meg uten grunn.
malit Skrevet 23. august 2011 #2 Skrevet 23. august 2011 Hei, Silje! Jeg er akkurat oppi samme situasjon selv nå. Har hatt blødninger en uke nå og var til lege idag som henviste til ul i morgen *krysse fingrene* Jeg har også hatt litt sånn vondt,-tidligst i dag morges..men det er nok bare luftsmerter. Alt går jo litt tregere der nede nå, og det tøyes og strekkes på alle bauger og kanter Er 9 uker på vei selv,er førstegangsgravid, og har også termin i mars *weee* Er for tiden sykemeldt pga dette,og har i tillegg fått uvi.. så jeg må ligge og ta det heeeeelt med ro. (ikke så lett når jeg ser at det er 100 ting å gjøre..og ser at det kanskje kan gå hardt utover div nettbutikker,hehe) Menmen,-lille nurket i magen kommer alltid først Kunne de se så tidlig hva det ble, forresten? Masse lykke til!!
malit Skrevet 23. august 2011 #3 Skrevet 23. august 2011 Ser jo at jeg ikke egentlig svarte på spørsmålet ditt.. Men vi er jo litt i samme båt:)
Silje + marsbaby Skrevet 23. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2011 Jeg lå rett ut hele forrige uke og holdt på å gå på veggen, så skjønner hvordan du har det Håper det ikke er noe å egentlig bekymre seg for. Og at alt går bra med deg på UL i morgen Fikk beskjed om å måtte vente til ordinær UL med å få vite kjønn, men det gjør meg ingenting! Så lenge den lille lever godt inni der. Masse lykke til i morra!
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 23. august 2011 #5 Skrevet 23. august 2011 Innvendig UL? I så fall er det ganske normalt å oppleve smerter de neste 24 timene, kan også komme blod.
Silje + marsbaby Skrevet 23. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2011 Innvendig,ja. Tusen takk! Nå føler jeg meg litt bedre når jeg vet det er normalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå